Kuka on nähnyt Viisas Kana Kanasen tai Höyrylaiva-villen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen nähnyt vain Viisas Kana Kanasen. Onko muita jotka ovat nähneet jomman-kumman tai molemmat?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Olen nähnyt Viisas Kana Kanasen, mutten Höyrylaiva Villeä, olen tosin nähnyt muita tosi vanhoja mustavalkoisia Mikki piirrettyjä.

Vierailija

Oon nähny ''Viisas Kana Kanasen'' mut ''Höyrylaiva Villeä'' en oo muistaakseni nähny. Kanasen oon nähny Disney Channelilta.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Näin viisas kana kanasen silloin Aku ankka näyttelyssä pari vuotta sitten helsingissä kun siellä esitettiin aku-piirrettyjä... osuin juuri oikeaan saumaan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, en ole nähnyt kumpaakaan. Missä sinä näit Viisas Kana Kananen-elokuvan? Olisi tosiaan kyllä kiva nähdä ne kummatkin!:)

Meidän tietokoneessa on sellainen juju, jonka avulla voi ladata vanhoja elokuvia/piirrettyjä, niinpä minun faija latasi kaikki vanhat piirretyt joissa ilmestyy vain Aku Ankka. Kysy faijaltasi mikä on Torrent tai Emule.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Jaajaa... Vai tuollainen juttu. No, kaipas sitä voisi yrittää...

Kokeile sitä! Jos se onnistuu, voit nähdä vaikka Viisas Kana Kanasen tai Höyrylaiva-villen!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat