Olympialaiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka ankkalinnalainen voittaisi soudussa olympiakultaa

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:Itse asiassa veikkaan samaa. Tietysti hänen suoturadallaan tuulisi 100 km/h myötäistä...:D

...ja viereisillä radoilla vastatuulta saman verran :D

Jep juuri näin

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Jaaha. No varmaankin Hannu Hanhi lyömättömän onnensa ansiosta?&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Ken tietää mutta näin minä veikkaan, :)

&lt;br /&gt;<br />

Samaa sanon minä. Hannu voittaisi onnensa avulla, mutta jos hän ei osallistuisi kilpailuun niin voittajat olisivat Tupu, Hupu ja Lupu yhteisvoimin.

Tosin he ovat kylläkin liian pieniä vielä voittamaan ammattilaisia vastaan mutta kyllä vain, he voittaisivat reilusti.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Jaaha. No varmaankin Hannu Hanhi lyömättömän onnensa ansiosta?<br />

Samaa sanon minä. Hannu voittaisi onnensa avulla, mutta jos hän ei osallistuisi kilpailuun niin voittajat olisivat Tupu, Hupu ja Lupu yhteisvoimin.

Vierailija

Hannuhan se voittaa armottoman kovan tuurin ansiosta. Jos tähän nyt kuitenkin toisi eri näkökulman...

Karhukoplakin olisi vahva ehdokas, ovathan he raavaita miehiä (koiria), tai ainakin melkein...

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Jaaha. No varmaankin Hannu Hanhi lyömättömän onnensa ansiosta?&lt;br /&gt;<br />

<br />

Tosin he ovat kylläkin liian pieniä vielä voittamaan ammattilaisia vastaan mutta kyllä vain, he voittaisivat reilusti.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:Itse asiassa veikkaan samaa. Tietysti hänen suoturadallaan tuulisi 100 km/h myötäistä...:D

...ja viereisillä radoilla vastatuulta saman verran :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat