Akupediassa järkevää tietoa

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Onko Akupediassa järkevää tietoa? Omasta mielestäni on siellä, mutta on siellä sellaista ihan turhaakin juttua.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

On siellä suurin osa jutuista ihan hyviä. Joistakin aiheista/hahmoista löytyy ainakin viisi eri tekstiä, mikä välillä vähän sapettaa

Vierailija

Suurin osa on järkevää. Jotkut on kopioitu suoraan esim. Wikipediasta.

Siellä on myös ihan turhia ja typeriä juttuja.

Vierailija

jep esim yks mustakaapu-artikkeli on kopioitu sanalleen wikipediasta. J siellä on rasittavasti munkin mielestä niin monta aihetta samoista asiosta. Kyllä siellä ihan hyvää tietoo on, vaikkakin jo tuttua.

Vierailija

Jos en itse tiedä jotain juttua Aku Ankasta (yleensä tiedän melkein kaiken) niin käyn aina ekaksi katsomassa sieltä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djduck kirjoitti:Jotku on kopsattu wikipediast ja se vasta on tyhmää!Mä oon tainnu kirjottaa ihan turhista aiheista, nimittäin taskareist.

No voishan järkvimmistäkin kirjoittaa.

Vierailija

no oon itekki kirjottanu sinne mut en tajunnu sitä kirjotus systeemiä mut on siel turhaa kans ja myös hyvääki

Vierailija

Jotku on kopsattu wikipediast ja se vasta on tyhmää!Mä oon tainnu kirjottaa ihan turhista aiheista, nimittäin taskareist.

Vierailija

Akupediassa on paljon järkeviä ja oikeinkirjoitettuja artikkeleita, ja myös järkeviä artikkeleita jotka on pilattu huonolla kieliopilla. Toki myös täysin järjettömiä ja turhia aiheita löytyy, ne pitäisi poistaa pikimmiten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat