Oletko kirjoittanut hyviä artikkeleita Akupediaan?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Oletko? Itse omasta mielestäni kyllä olen. Vastauksia kiitos.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Enpä oikein tiedä. En edes muista artikkeleita, jotka olen kirjoittanut. Enimmäkseen olen lisäillyt ja korjaillut muiden artikkeleita.

Vierailija

Olen kyllä yrittäny, mutta joka ainoa kerta kun saan sen valmiiks ja tallennan niin se pyyhkii koko mun suurella vaivalla tekemäni tekstin ja sanoo et artikkelin nimi on liian lyhyt :@!!!!!!!

Se kattokaas pistää vihaseks kun on puolitoista tuntia koonnu niitä tietoja Aku Ankka lehdistään ja netistä ja sit se tekee noin. Lisäksi se sanoo että artikkeli on jo olemassa. No haen aihetta "Unto Ankka" ja vastaukseksi saan artikkelit Dora ja Aino Ankka!!!!!!! No siksi olen tyytynyt vain korjailemaan vanhoja artikkeleita joissa tosiaan korjaamista riittää!

anteeksi että sivusin aihetta... :(

Vierailija

En ole kirjoittanut yhtään uutta artikkelia, mutta olen korjaillut muutamia vanhoja. Ja niissä korjattavaa riittää.

Vierailija

Jep, mäkin oon tehny sinne artikkelin. Vain yhden: Pate Punakaapu, löytyy konnat ja velhot. En tiedä onko se hyvä mutta ainoa asiaa käsittelevä. Sitä ei ole vieläkään hyväksytty vaikka on olla möllöttänyt siellä jo viikkoja... harmi

Vierailija

Olen kirjoittanut pari kertaa, mutta en ole varma ovatko ne kovin hyviä.Tässä on muutama kirjoittamani artikkeli:Tupu, Hupu ja Lupu, Touho, Hessu ja Kingdom hearts 2.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat