Aku Ankan Taskukirja - 339: Hetki lyö

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Onko kyseinen taskukirja hyvä? Mielipiteitä kiitos. Itse tykkäsin tuosta taskarista paljon.

Sivut

Kommentit (16)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Tukedi kirjoitti:Minulla ei ole sitä, mutta yritän saada sen jostain, koska kerään Taskareiden uusinta selkämyskuvaa.

Minäkin kerään tuota uusinta kuvaa, joten olen tässä lähiaikoina ostellut noita alkuvuoden taskareita. 339:n ostin tänään, mutta vielä en ole ehtinyt lukea sitä.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Touhula kirjoitti:

lainaus]

<br />

Minäkin kerään tuota uusinta kuvaa, joten olen tässä lähiaikoina ostellut noita alkuvuoden taskareita. 339:n ostin tänään, mutta vielä en ole ehtinyt lukea sitä.

Viimeinkin sain sen luettua maanantaina, 27 päivää ostamisen jälkeen, luin samana iltana koko taskarin... lojui aika pitkään kaapissa.

Mielipiteeni taskukirjasta 339:

Voittaa kaksi aiempaa taskaria, (337,338) taso on noussut mielestäni koko ajan. Ensimmäinen tarina "Muotikeisarinna", oli aika hauska ja Flemming Andersenin piirrokset olivat hyvää tasoa. Gorm Transgaardin tarinoita saisi olla enemmänkin taskareissa. Muita hyviä olivat "Pikalähetit" (Aku ja Touho pizzakuskeina) ja "Raikas pakosää" (Musta-Pekka tarina). Heikoin juttu oli ehkä "Pysäköintipulmia", jotenkin sitä ei oikein jaksanut lukea...

Tuskin kukaan muistaa tarinoita, ellei ole tätä maaliskuussa ilmestynyttä taskaria vasta lukenut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat