Aku Ankan Taskukirja - Taskukirja 338: Oma maa mansikka

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kuka tykkäsi? Minusta johtosarja olisi voinut olla parempi mutta muutne oli ihan hyvä.

Sivut

Kommentit (22)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

'Oma maa mansikka' oli mielestäni parempi taskari kuin vuoden ensimmäinen 'Onni potkii'. Ensimmäinen tarina oli melko hauska, varsinkin se tilintarkastaja oli aika hupaisa tapaus. Silti tämäkään taskari ei kuulu parhaimmistoon, koska mikään muu tarina ei jäänyt mieleen, ensimmäinenkin lähinnä varmaan siksi, että sen nimi oli sama kuin taskarilla. Mutta kyllä tämäkin hintansa väärti on ja täydentää osaltaan tämän vuoden selkämyskuvaa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Vastaus kysymykseesi:

Jos tekisin taskukirjakeksutelun niin kuulisin mielipiteitä taskukirjasta 41 Aku taikaviitta enkä siitä taskarista josta haluan kuulla mielipiteitä.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Vastaus kysymykseesi:<br />

Jos tekisin taskukirjakeksutelun niin kuulisin mielipiteitä taskukirjasta 41 Aku taikaviitta enkä siitä taskarista josta haluan kuulla mielipiteitä.

Sori, Ankkarock. Sinä päivänä minua ärsytti kaikki asiat. Nyt jälkeenpäin ajateltuna ymmärrän tarkoituksesi.

Vierailija

Mattiii kirjoitti:Miksi, Ankkarock, teit näin monta yhdestä taskarista kertovaa keskustelua? Ja taskari oli hyvä johtosarjan ja kuukauden klassikon ansiosta.

Sillä tavalla saa nopeasti paljon viestejä kerätyksi. Minulla ei ole sitä Taskaria.

Vierailija

Miksi, Ankkarock, teit näin monta yhdestä taskarista kertovaa keskustelua? Ja taskari oli hyvä johtosarjan ja kuukauden klassikon ansiosta.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:

Mattiii kirjoitti:Miksi, Ankkarock, teit näin monta yhdestä taskarista kertovaa keskustelua? Ja taskari oli hyvä johtosarjan ja kuukauden klassikon ansiosta.

<br />

Sillä tavalla saa nopeasti paljon viestejä kerätyksi. Minulla ei ole sitä Taskaria.

Nyt minulla on se, ja kaikki muutkin Taskarit mitä uusimmasta selkämyskuvasta on ilmestynyt. Tuo Taskari on todella hyvä. hyvä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat