Aku Ankan Taskukirja - 337

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kuka tykkäsi tästä taskarista? Itse tykkäsin ainakin Taikaviitta tarinasta sekä johtosarjasta. Kiitokset toimitukselle hyvästä työstä.

PS. Salwer vastaa. Hehe. Varmaa on.

Kommentit (13)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

No niin. Sain luettua sen. Ja muutamia kommentteja:

Johtosarja oli mielestäni jotenkin ihan sekava. En tykännyt. Samaa voin sanoa viimeisestä tarinasta, joka oli koko taskarin huonoin.

Paras tarina oli mielestäni Vetistä taidetta, oli jotenkin hauska juttu. Siinä kyllä arvasin heti, että kun Aku menestyy ammatissaan niin juttu päättyy katastrofiin, niin kuin kävikin.

Seuraavaksi luen taskarin 338, jolta odotan enemmän kuin tältä... Mutta ihan hyvä hankinta oli tämä 337, varsinkin kun aion kerätä kaikki tämän vuoden taskarit..joten sen täytyy olla mukana :)

Vierailija

Mikähän sen Taskarin nimi on. Joku onneen liittyväkö? En kerta aina ole perillä siitä. Olen lukenut sen, mutta en omista.

Vierailija

Joo, on se minulla. Kokonaisuudessaan ihan hyvä taskari. Parhaat sarjat olivat johtosarja ja kuukauden klassikko.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Vastaanhan minä. Johtosarja olisi minustakin voinut olla parempi. Muuten oikein mainio.

Hupsista. Luin Ankkarockin viestin hieman väärin (Näin: Johtosarja olis voinut olla parempi jne.). Noh... Oletan, että joku muukin on samaa mieltä. Sillä se korjaantuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat