Aku Ankan Nettisivujen suurimmat muistot

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Sanokaa muistoja Aku Ankan Nettisivuista. Esim: "Muistan kuin eilisen päivän kun tuli säkäväkäpimaus" tai "hehe. No sinäpä olet suurin ankkafani" muistoja. Rakkaita muistoja. hehe.

Sivut

Kommentit (24)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Varmaan se kun minä ja akkarifani99 ystävystyimme. Meistä tuli parhaat kaverit näillä sivuilla. Muistan myös sen ratchetin visan...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Päällimäiseni voisi tietysti sanoa sen kun pääsi ensimmäisen kerran jonkun top-listalle. Se tuntui ensimmäisellä kerralta mukavalta. Nykyäänkään en löydy kuin ehkä joka tuhannesta listasta. Mutta se ei ole pääasia päästä sinne, mielestäni. Mutta ehkä parhaimmasta muistoistani on, kun pääsin top-listalle "Tunnista piirtäjä" pelissä.

Vierailija

Tjaa....paras muisto.....Varmaankin Wondyn kehut minusta oli aika ikimuistoiset. Sitten ensimmäiset Top-lista sijoitukset oli mahtavia, mutta nykyisin niistä en paljon välitä. Myös se oli mukava juttu kun sain keskusteluista 1-mitallin!

Vierailija

Hmmm...Täällä sivuilla on tapahtunut niin paljon mukavaa...

Mutta muistan sellaisia lämpimiä hetkiä kun, joku vain sanoi "Moi Frodo!" niin sekin jo oli mukavaa, muutenkin jos mainitaan vaikka listalla tai joku kiittää hyvästä viestistä, nyyh, on mukava muistella vanhoja juttuja, senkin muistan kun minä ja MaD ja Akuhullu saimme päähämme rekisteröityä Ruotsin sivuille, MaD vain lähetti viestin: Mitäs jos rekisteröidyttäisiin tonne ruotsin sivuille, mitä sanot;)?"

Voih niitä aikoja!:D

Muistan myöskin kaikki vitsit ja väärinkäsitykset, heh, kun niitä alkaa muistelemaan alkaa naurattaa! Hehehoohoo!:D

Lopetan nyt tältäpäivältä, mutta tulen taas huomenna koulun jälkeen, näkemisiin!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hanhihannu kirjoitti:Tjaa....paras muisto.....Varmaankin Wondyn kehut minusta oli aika ikimuistoiset.

Aaws.. Älä kehu enempää, tulee tippa linssiin :') Muistan minäkin sen yhden sinun kilometrin mittaisen kehulitanian. On ihanaa, jos joku muistaa jotain mitä olen sanonut tai ylipäätään että olen olemassa.

Parhaita muistoja ovat varmaan aikajärjestyksessä itse sivujen aukeaminen, sain tehdä heti aloituspäivänä nickin ja samalla luoda uudenkarhean ankkaprofiilin. Foorumin puolella top-listoille pääsyt ja kaikenlainen kehu viesteistäni ja jutuistani tuntuvat aina yhtä hyviltä, samoin kannatus modeksi ja Julle Ankanpään mitalin saajaksi. Myös ensimmäiset ankkapiirrokset oli kiva nähdä galleriassa. Nämä tulivat nyt ensimmäisinä mieleen. Kiitos siis kaikille, jotka tunnistavat itsensä luettelemistani asioista!

Vierailija

Suurimmat muistot... Suurimmat muistot...

1. Kun ensimmäisen kerran sain tietää että olen Ipu99:n listan kärjessä. Ilahduin siitä niin paljon, että tein Aku-päivän jolloin en tee muuta kun puhun Akkarista.

2. Kun huomasin että olen jo useimpien listoilla. Myös oli tosi kivaa kun sain keskustelusta 1:n mitalin.

3. Huono muisto: Huomasin että minua oli matkittu. Matkija oli Aleks010898.

4. Huono muisto: Kun sain tietää että Mac Ducky meinaa lopettaa täällä käymisen.

5. Naurettava muisto: Olin juuri täällä ja katsoin samalla Simpsoneita ja join samalla limsaa. Ja juuri kun olin hörppäämässä, Homer sanoi simpsoneissa Do`h! Limsat pursusi nenästä, tein vahingossa tuplapostauksen. Oi niitä aikoja...!

6. Kun olin tuomaroimassa seuraavia kisoja: Vuoden käyttäjä, Vuoden käyttäjä: finaali, Vuoden Ankisti ja Duck klub-visa (edesmennyt.)

7. Kun tutustuin näihin tyyppeihin: Ankkarock, Akuhullu97, Ipu99, Mac Ducky, ~~Winkuu!, ja Otto Ankka-94.

Siinä olivat rakkaimmat muistot! Ne olivat unohtumattomia muistoja...

Hyvä että rekisteröin tänne!

Vierailija

Minun parhaimmat muistot ovat ne jolloin tutustuin Akuhullu97:kaan, Aleksi MacAnkkahullu010898:aan, ja moniin muihin.

Se kun minua kiitettiin siitä että laitoin heidät listalleni.

Suurin järkytys oli se kun kuulin siitä kuinka Mac Ducky lopetti.

Tuleva suurin järkytys on se kun en pääse tänne kertaakaan joululoman aikana.

Nämä kaikki ovat minulle hyvin rakkaita muistoja.

Vierailija

Mieleenpainuvin muisto on se kun kultapussini hävisi, jota olin vahtinu haukkana, se oli jotenkin kuin Karhukopla oisi käyny pöllimässä kultasäkkini! Ja se tieto jonka joku antoi täällä, että voitin, kun en sitä tiennyt! Koska olin varma kakkosijasta.

Suurimpiin muistoihin jää myös kaikki mukavat Ankkistit täältä, joiden kanssa ollaan ihmetelty eri asioita. Ja kopioni aadeezet, tosin ei niin hyvänä muistona.

Vierailija

No, se on edelleen se yksi lause minkä af1 minulle sanoi...Ja sitten ne kaikki: Millaiseksi kuvittelet ajlta... :'D Hyviä muistoja, ja aina olen ollut iloinen niistä, kun olen löytynyt jonkun TOP-listlta. :D

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Rakkain muistoni Aku Ankan Nettisivuilla on:&lt;br /&gt;<br />

Leikimme Mac Duckyn kanssa että hän oli Roope ja Minä Kroisos.&lt;br /&gt;<br />

Olimme &#034;Keksi Ankkalinnaan bändi ja..&#034; keskustelussa &#034;vihamiehiä&#034; jotka eivät kaihtaneet keinoja bisneksessä kunhan sai bändiin liittymään pari käyttäjää. Eräänä aamuna kun tulin koneelle niin huomasin että MaD oli pöllinyt minun bändistäni kaikki sen jäsenet. Ei, en hermostunut vaan aloin nauraa. Se oli kivaa se. Kiitos noista hetkistä Mac Ducky, Kiitos!

Mainio keskustelu oli tuo. Suurimpia muistoja on paljon... On paljon listasijoituksia, onnitteluja ja muuta sellaista. Nämä eivät yleensä jää kovin hyvin mieleen. Kiitän paria sivuston henkilöä. <br />

Ankkarock, kiitos, olet ollut hyvä "kaveri" ja muutenkin ystävällinen.<br />

Mac Ducky, anteeksi, en vieläkään ole tottunut uuteen nimimerkkiisi... MaD, olet mainio ja huumorintajuinen tyyppi!<br />

Ankka313, olet mainio, ystävällinen, huumorintajuinen ja muutenkin mainio käyttäjä. Lisäksi olet antanut hyviä keräilyvinkkejä.<br />

Adz, olet ollut sivustolla pitkään, olit minulle mainio esikuva.<br />

Kiiokset myös muille mainioille käyttäjille. Suuret kiitokset!:)

Kiiiitoksia Akuhullu97!! Arvostan kovasti sanomaasi..me ollaankin pitemmänlinjan ankkisteja..:D

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Oikeastaan Aleksi MacAnkkahullu 010898 itse.

Mitä minä? Kiitos kuitenkin listasi kärjestä! Muuten, olen halunnut aina kysyä: Oletko poika vai tyttö? Luulisin tyttö, mutta kuva muutta kaiken, Voisitko vastata kysymykseeni? Ja sinä olet noussut listallani 1:s sijalle Akuhullun ja Winkuun kanssa! Onnittelut! Ja hyvä että tutustuin sellaisiin ihmisiin kuten sinä, Ankkarock, Winkuu ja Akuhullu.

Vierailija

Mun mielestä oli mahtavaa kun ekan kerran pääsin top5 kirjoittaneiden joukkoon. Myös eka kerta top10 listalla oli hienoa. Jotkut keskustelut on ollut myös tosi hyviä.

Vierailija

Mulla on varmaan samantapaset muistot kuin muilla. Kuten ensimmäinen löytämäni kultahippu (luulin ensin roskaksi ja yritin rapsuttaa pois näytöltä :) ), ensimmäinen kun joku vastasi viestiini, ensimmäinen listalla olo (vaikkakin sijalla papu), säkäväkäpimaukset (en osaa kirjottaa), kun sain akudon ratkaistua, pääsi keskustelemaan muitten ankistien kanssa, väärinkäsityksiä ja ja paljon paljon muuta kivaa :) myös vähemmän kivoja asioita jäi mieleen. Myös naurettavat tappelut jäivät mieleen. (Tää kuulostaa ihan siltä et sivut oltais lopettamaisillaan ku alkaa muistelemaan (hautajais tunnelma ,you know), mut onneks niit ei lopeteta :)).

Vierailija

<br />

PS. Jaska ja Seppo Trilogia 2:hteen tulee lähiaikoina jatkoa. <br />

Koko sarja on nyt täysin muuttunut ääniltään. Hauskaa menoa on luvassa.Uusia hahmoja tulee. (näkyy vain Youtubessa)

Hmm. Minä kerran etsin sellaista viedota, mutta mistään ei löytynyt. Sen haku nimi on siis Jaska ja Sepo trilogia 2.? Selvä. No se oli ihan mukavaa, kun sain keskusteluista 1 mitalin, koska en silloin vielä, niin paljoa tiennyt näistä sivuista. Yksi oli myös se, kun pääsin jonkun Top-listoille toiseksi. Taisi olla Ankkarock, kenen listalle pääsin. Ja Ankkarock, minunkin mielestäni sinä olet paras tyyppi täällä. Olet ollut sitä jo (hmm..), varmaankin kuukauden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat