Katsoin äsken Myrsky-elokuvan, ja huomasin että siinä oli liikkaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Kiroilua. Kauheasti kiroilua! Onko kukaan katsonut kyseistä elokuvaa?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vaikea sanoa kun en elokuvaa ole nähnyt (enkä varmaan tulekkaan koskaan), mutta onhan se hieman outoa jos kokoperheen leffassa kiroillaan paljon, epäilen kuitenkin että kirosanat olivat semmoisia ei niin pahoja-sanoja...

Vierailija

jjjjjjaaaaaaa KuMmAa ! :O Miten, ko eihän missään lumikissakaan kiroilla. :( En oo nähny enkä varmaan aio katsoa.

Vierailija

En ole katsonut elokuvaa, enkä varmaan koskaan aio katsoakaan. Mutta voiko sitä sanoa edes koko perheen elokuvaksi jos siinä kiroillaan? Ymmärrän kyllä, jos jossain K15 elokuvissa kiroillaan, mutta sitä en ymmärrä että pitää kiroilla elokuvassa jonka ikäraja on suurinpiirtein K7. Mutta ne kirosanat ovat varmaan ei niin pahoja sanoja.

Vierailija

mä oon nähny ja se oli ihan hyvä en sano että kiroilu olisi hyvä mutta jos kiroilua ei oteta mukaan niin suosittelen sitä elokuvaa

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vai niin! En itse ole kyseistä elokuvaa nähnyt, enkä aio katsoa, mutta olen samaa mieltä kuin Kimba'sMate ja SatuPatu, että kuulostaisi pikemminkin hauskalta, jos joku sanoisi johonkin suureen tahallistekoon jossa on uhrina, että vaikka "Voi Voi!" Mutta että koko perheen elokuvassa! Kumma että sitä koko perheen elokuvaksi sanotaankaan! Ei se mikään koko perheen elokuva olekaan, jos siinä on kiroilua! Ja miten se saadaan edes näyttää lapsille?! Tosin olihan se muistaakseni 7 Eteenpäin, mutta silti! Elokuvan tekijöille: Olkaapa ensikerralla tarkempia! Ei tuommoista voi näyttää lapsille!

Vierailija

Ai se on poistettu jossa oli alkukirjaimia...muistan sen, ja kyllähän tollaiset rumat sanat särähtää korvissa, koko perheen elluksi outoo.

Vierailija

Useissahan sitäkin esiintyy, vaikka olisi mikä elokuva.

Me katsoimme Hissan tunnilla koulussa yhden elokuvan, jossa kiroiltiin aika paljon, eikä ope sanonut mitään.

Vierailija

Ei ole tietenkään kivaa, että elokuvassa puhutaan rumasti, mutta kuten tässä viisas Kimba'sMate sanoi, vakavissa kohdissa on aika epä-todennäköistä ja outoa, että joku sanoo "Voi haarukka nakissa!". Se tosiaan kuulostaa hassulta, eikä sovi niihin vakaviin kohtiin. Olen katsonut Myrsky- elokuvan vuonna nakki. (Suomennos selvällä Suomen kielellä: en ole katsonut Myrsky- elokuvaa.)

Vierailija

en mut oon kyl kuullu ton kiroilu jutun ja se ei sovi koko perheen elokuvaan se näyttää lapsille huonoa esimerkkiä :@

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat