Taskukirjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt on akupediaan tullut buumi, että vuorotellen yksi sun toinen on alkanut kirjoittelemaan yksittäisistä taskukirjoista. Yrittävätkö ihmiset vain hankkia helpolla mitaleja kun niistä tekee aiheen, koska kuka vaan voisi kirjoittaa niistä kaikki asiat aivan oikein. Minusta sinne pitäisi kirjoittaa asioista jotka eivät ole aivan päivänselviä muutenkin ja semmoista tietoa joista on jotain "hyötyä" muutenkin myöhemmin. Keksikää akupediaan parempia aiheita.

-KIITOS-

Kommentit (6)

Vierailija

Määkin oon kirjottanu kahesta kirjasta ja on minun mielestä se on järkevää koska niille on oma aihealue.

Vierailija

No, olenhan minä sitä huomannut. Itsekin olen kyllä kahdesta Taskukirjasta tehnyt aiheen sekä 4 hahmosta. Ja onhan siinä sentään jotain järkeä. Saapahan tietoa, että kannattaako kyseinen julkaisua ostaa. :D

Vierailija

djlordi kirjoitti:Kai siinä on jotakin järkeä kun niitä hyväksytään, onhan siellä aiheita muistakin julkaisuista.

Ai Akupediassa? Eikö sinne voi kirjottaa mitä vaan, kuten joku kirjottikin, Sähly on kivaa..sekin hyväksyttiin...siihen asti kunnes poistettiin eli tarkistettiin, en nyt ole katsonut mutta tarkoitatko että ne on muka tarkistettu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat