perustelkaa vastauksenne!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

arvaa onko kiva lukea sellaisia viestejä!??! jos on sellainen aihe, kuin mikä on lempi hahmosi, ei minusta riitä vastaukseksi "aku!"! voisit perustella vähän, niin sivuista tulisi 2 kertaa paremmat!

Sivut

Kommentit (34)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä perustelen yleensä vastaukseni. The Legend Of Duck, ei siinä tarvitsekaan olla mikään maratonviesti-kirjoittaja, vaan oma itsensä. Lyhyet perustelutkin riittää.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Minä perustelen yleensä vastaukseni. The Legend Of Duck, ei siinä tarvitsekaan olla mikään maratonviesti-kirjoittaja, vaan oma itsensä. Lyhyet perustelutkin riittää.

tuokin on totta.

Vierailija

Ei niitten viestijen tarvitse olla mitään maraton-viestejä, mutta kyllä viestijen on hyvä olla yhtä sanaa pidempiä.

Itse olen sellaisten viestijen lähettämistä koittanut välttää (:

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Olen samaa mieltä. Onhan se hyvä että saa tietää että kumpi on parempi, mutta hyvä on myös se että osaa vastata kumpi on parempi.

Aika usein perustelut kuitenkin jäävät pois. Eli perusteluja saisitte enemmän laittaa.

PS. Jaska ja Seppo Trilogian uusin jakso on youtubessa jo.

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:Harjoitelkaa sitä perustelua, siitä on hyötyä ihan missä tahansa!!!

Lyhyesti sanottuna: Vastaus ilman perusteluja ei ole mitään. Ei tuo nyt pidä ihan paikkansa, riippuen siitä missä tilanteessa, mutta mielipidekysymyksissä ainakin, myös faktatietoja on hyvä perustella, jos pystyy. Mielestäni ei tarvitse kirjoittaa mitään hirvittäviä kilometriviestejä, mutta kuten jo edellisessä viestissä sanoin, perusteluja voi pidentää vähitellen. Toisaalta aina ei tarvitse pitkiä viestejä, mutta kuten voi huomata, 10:nen aktiivisimmn kirjoittajan listallakin on tyyppejä, jotka eivät perustele viestejään. Olisi kyllä kiva lukea vaikkapa edes kahden rivin mittaisia viestejä. Toisaalta, en aina kirjoita itsekään pitkiä...

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Juuh, ainahan perustelut olisivat paikallaan, mutta eivät mitään 300% välttämättömiä. Yhden sanan viestit ovat yhtä lailla mielipiteitä kuin maratonviestit. Ne vain kerrotaan eri tavalla.

Vierailija

Juu, perustella täytyy...Tietenkin. :D Muutenkin hyvät perustelut antavat aina itsestään hyvän kuvan...:D Ja niitä itseasiassa pitäisi tehdä! Koska ei mikään yhdensanan viesti ole riittävä...jokaisen kannattaa kumminkin miettiä omaa tekemistä, eikä nyt vaikka ala heti että se ja se ei perustele...

Vierailija

Minä perustelen aina! Ainakin sen mitä tiedän kirjoittaneeni :D. Ja myös oikein kirjoitetut viestit ovat mukava lukea. En suosi sellaisia henkilöitä, jotka kirjoittava pienellä alkukirjaimella. Ja eivät käytä pilkkua, pisteitä yms..Ja the legend of DUCK. Mitä haittaa on minkä pituinen nimimerkki on, vaikka kyllähän se vähän silti haittaa.

Vierailija

Perustelenhan minä! Mutta jotkut ei, ja siinä se ongelman ydin taitaa ollakin. Ja olen oma itseni, vaikka yleensä kirjoittelenkin pitkiä viestejä. Tämä on varmaan lyhin viestini koskaan, sillä tässä viestiketjussa ei itse asiassa tarvitse perustella.

Vierailija

En minä yleensä perustele koska, en ole wonderlust.

Olen samaa mieltä the legend of DUCK:in kanssa.

Kyllä kuitenkin minulle aina kirjotusvirheitä sattuu.

On the legend of DUCk:kin aika pitkä nimi eikä, tarvitse sanoa toisille että on liian pitkä nimi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat