Mitä tulee mieleesi edellisen nimimerkistä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kertokaas mitä tulee mieleenne edellisen nimimerkistä. Taekoituksena ei ole loukata ketään vaan pitää hauskaa.

Esim. MacAnkkanen

Tulee mieleen MacAnkan suvun jokin uusi haara

Sivut

Kommentit (145)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

basistin mokoma kirjoitti:AAHHH...Mitä hyviä basisteja ovatkaan...Vielä kirsikaks Clif Burton (R.I.P) ja Flea JA supi suomalainen Lauri Porra (sori offtopic)...no Wondyn nimestä tullee mieleen sellanen HEVARI NAINEN JOKA PITÄÄ HIRVEEN HYVÄÄ HUOLTA ULKONÄÖSTÄÄN......;)

Luin koko ajan että "Vielä kärsäkäs Clif Burton...". Mietin pääni puhki mikä koukku tuossa kärsäkkäässä oikein on. Mutta siis minähän olen hevarinainen joka pitää hirveän hyvää huolta ulkonäöstään ; ) Tai ainakin melkein.

D.F.D fani onkin paha. Ei mitään hajua tuosta D.F.D.:stä. Joten improvisoidaan: D ja F ovat tietysti Dani Filth, mutta mikäs tuo vika D sitten on? Hmm... Dani Filth Daemon -fani sitten.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mirkku kirjoitti:Jos alkaa miettimään sanaa wonderlust, se tuo mieleen sanan ihmettelyhalu(wonder englannista ja lust ruotsista : )). Ja tiedän, ajatuksenjuoksuni on kummallinen : D.

Ei tuo mitenkään hakoteillä ollut, nimittäin wonder=ihme, ihmetellä ja lust=himo, himoita.

Juustomerkki! Tuo oli kyllä hyvä. Mulle tulee Salwerista yhä mieleen hopea sekä uutena tulokkaana myös saksan kieli sekä ykkösmitali.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:MacAnkkanen<br />

<br />

Tulee mieleen Roope Ankan äiti.

Kivasti vaihtoivat viestimme paikkaa, mä vastasin sulle koska olit vastannu aloittajalle.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

basistin mokoma kirjoitti:AAHHH...Mitä hyviä basisteja ovatkaan...Vielä kirsikaks Clif Burton (R.I.P) ja Flea JA supi suomalainen Lauri Porra (sori offtopic)...no Wondyn nimestä tullee mieleen sellanen HEVARI NAINEN JOKA PITÄÄ HIRVEEN HYVÄÄ HUOLTA ULKONÄÖSTÄÄN......;)

<br />

Luin koko ajan että "Vielä kärsäkäs Clif Burton...". Mietin pääni puhki mikä koukku tuossa kärsäkkäässä oikein on. Mutta siis minähän olen hevarinainen joka pitää hirveän hyvää huolta ulkonäöstään ; ) Tai ainakin melkein.<br />

<br />

D.F.D fani onkin paha. Ei mitään hajua tuosta D.F.D.:stä. Joten improvisoidaan: D ja F ovat tietysti Dani Filth, mutta mikäs tuo vika D sitten on? Hmm... Dani Filth Daemon -fani sitten.

EHEHEHEHEH...kärsäkäs!heh....no mikäs toi sun loppu hommas oli en oikeen kässänny (kärsäkäs kun olen).....;)

Vierailija

Hanhi-Rock kirjoitti:Katajasydän on erikoinen nimimerkki. Antaa kuvan että on tyttö.<br />

(anteeksi jos on väärin). Kiva nimimerkki

Väärinhän se meni, mutta et ole ensimmäinen erehtyjä. Mikähän nimimerkissäni on, kun moni kuvittelee, että olen tyttö? Ja sitten moni myös kirjoittaa sen väärin, lisäämällä väliin kirjaimen n.

Niin, asiaan.

Kredestä tulee mieleen krediitti.

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:

Hanhi-Rock kirjoitti:Katajasydän on erikoinen nimimerkki. Antaa kuvan että on tyttö.&lt;br /&gt;<br />

(anteeksi jos on väärin). Kiva nimimerkki

Väärinhän se meni, mutta et ole ensimmäinen erehtyjä. Mikähän nimimerkissäni on, kun moni kuvittelee, että olen tyttö? Ja sitten moni myös kirjoittaa sen väärin, lisäämällä väliin kirjaimen n. <br />

<br />

Niin, asiaan.<br />

Kredestä tulee mieleen krediitti.

Syynä taitaa osittain olla se että "katajasydän" kuulostaa runolliselta. Ja tytöt ovat runollisia. Olet siis poika? Minulle tuo oli yllätys. Huhuh. Anteeksi paljon?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat