synttärit !

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mul on kuuden päivän päästä synttärit (oikeesti seitsemän päivän päästä) niin kysyisin lahjaideoita sukulaisille esim roope ankan elämä ja teot 1 ja 2 tai kupla tai tuutti kertokaa omia mielipiteitä

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Kai itse parhaiten tiedät,mitä haluat??Jos diggaat erityisesti jostain tietystä piirtäjästä,suosittelen Ankantekijöitä (jos lempipiirtäjältäsi on siis ilmestynyt kyseinen kirja :))

Jos tykkäät Barksista niin ehdottomasti suosittelen pyytämään Ankalliskirjastoja tai juhlasarjoja (juhlasarjoja ei tosin enää myydä kaupoissa,vaan divareissa),jos taas tykkää Rosasta niin sitten tietysti Rosa kirjoja..Jos fantasiasta niin sinulle sopii loistavasti Wizards of Mickey..Ja 5.9 muuten ilmestyy Rokkikukot 2,jos olet musiikin (ja sarjakuvien:D) ystävä!

Siinäpä nyt joitain,kerro vähän tarkemmin meille mistä pidät,niin osaamme paremmin auttaa!:)

Vierailija

Rosa fani kirjoitti:

SIRU05 kirjoitti:

Puhuva Koira kirjoitti:

SIRU05 kirjoitti:No mun lähellä Salossa on yks divari mis on aika paljo taskareita. attelin just niitä mitkä mainitsin onko ne hyviä?

Se on hyvä divari! Asun itse naapurikunnassa ja käyn siellä aika usein.

Asuko Perniössä?

Minä asun.

Mis siel? olis kiva nähä ehkä joskus mä asun siel kirkonmäessä :) :D ;)

Vierailija

En oo lukenu tota Rahat vai kolmipyäörä -kirjaa,oon lukenut Kupla tai tuutti -kirjan ja itse pidin siitä!Rahat vai kolmipyörä keskittyy Barksiin!Eli jos tykkäät Barksista niin pyydä vaikka tuo,ja sitten Ankalliskirjastoja..Ankalliskirjastoissakin on varaa valita,riippuu mistä aiheesta tykkäät,siellä on 1Rötös ja rangaistus,2Hyvä ankka joulun tuopi,3.Sinne,tänne ja takaisin,4.Aku.setä,kissa ja koira,5.Kummajaisia ja kuu-ukkoja,6.Kapteeni Ankan urotyöt,7.Kolme rohkeaa miestä,8.Ankkojen kulta.Kirjojen nimistä voi jokainen päätellä,mihin aiheeseen ne liittyvät..:)

Vierailija

Riippuu vähän jos tykkäät tietystä piirtäjästä niin ankantekijät, jos Barksin tarinoista ankalliskirjasto on oiva valinta. Onnea!!

Vierailija

ankkojen kulta on hyvä ja myös edullinen

tai sitten esimerkiksi vaikkapa jumboja

oman kunnan divarissa niitä on runsaasti

ja edullisesti

Vierailija

Kiitoksia onnitteluista <3 Barks ja rosa ovat hyviä mutta hyviä on myös romano srarpa giorgio gavanazzo niin siitä kupla vai tuutti kirjasta onko se hyvä?

Vierailija

No jos tykkäät Barksista niin Ankalliskirjasto olisi hyvä vaihtoehto. Jos tahdot Don Rosaa niin Roope Ankan Elämä ja Teot 1 olisi kova sana. Myös Don Rosan parhaat ovat hyviä. Ankantekijöistä sitten löytyy Jippesille, Rotalle ja Cavazzanolle mm. omat kirjat. Myös uusin tatskari on varma hankinta.

Vierailija

Sitä minä en ole lukenut. Mutta minäkin suosittelen sinulle tuota Roope Ankan elämä ja teot kirjaa. Se on aivan mainio lukupaketti. Jos taas tykkäät Rosasta, niin Ankantekijät 1, olisi hyvä. En nyt muista nimeä..

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:No jos tykkäät Barksista niin Ankalliskirjasto olisi hyvä vaihtoehto. Jos tahdot Don Rosaa niin Roope Ankan Elämä ja Teot 1 olisi kova sana. Myös Don Rosan parhaat ovat hyviä. Ankantekijöistä sitten löytyy Jippesille, Rotalle ja Cavazzanolle mm. omat kirjat. Myös uusin tatskari on varma hankinta.

No mul ei ole niitä ankalliskirjastojakaan onko ne pelkästään Barksiltä?

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämmöiset on turhia aiheita tavallaan, koska kukaan ei voi tietää mistä toinen tykkää ja minkälaisista tarinatyypeistä ja tekijästä. Suosittelen sinun menevän selailemaan täällä olevaa "kauppa" osiota ja sieltä näet hieman infoa kirjoista parhaiten ja sieltä näkee esim. Ankantekijöistä, kuka on ollut taiteilemassa siinä kirjassa olevia sarjoja.

Voit sitten itse miettiä minkä haluat. Nimittäin, jos joku suosittelee jotakin ja et otat sen ja et sitten pidäkkään siitä niin ei sitten sen takia tule väärää kirjaa otettua ja "pahaa" mieltä. Tietty kannattaa se kirja itse valita ja on totta, että toki toiset voi yrittää auttaa ja suositella, mutta kun mielipiteet ovat niin erilaisia eri ihmisillä. Sekä on totta, että eihän sitä itsekään täysin tiedä, kun ostaa uusia kirjoja tykkääkö vai ei niistä sarjoista, vaikka tekijä olisikin sellainen, josta pitää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat