Mä omistan suomen kaikki akujulkaisut. Entäs sä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

menkää kattomaan mun sudenpentunimee mun proffasta. Keksin se iha ite

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Niin, tiedän, että Markku Kivekäs on kuollut, SIRU05, mutta tiedän myös, että hän omisti Suomen kaikki akujulkaisut. Luin kerran sen tiedon akkarista. Siinä haastateltiin Markku Kievekästä. Se oli siis vanha lehti. Ja, hänhän on ollut Aku Ankan päätoimittaja, joten kyllä kai hän työnsäkin puolesta niitä sai...

Vierailija

En kyllä nyt ihan usko. Siis kaikki Aikakone-sarjasta ilmestyneet, TeemaTaskarit, Taskarit, Mini-Taskarit, T-Paidat, muut paidat, Aku Ankka lehdet vuodesta 1981 (muistaakseni). Lisäksi Ankantekijät-sarja.

No eihän sinun silloin olisi tarvinnut tehdä tällaista. Mutta ihan sama kait se. Saat anteeksi.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tiedätkös mikä on taikaviitta 2000 hauska pelle? Kerro sen kaikkien numeroiden nimet.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Hmmm,epäilen hiukan..Tuo oli hyvä idea Taikisfani,että kysyit häneltä tuollaista,jos hän ei nimittäin tiedä,niin on varmaa,että hän ei kaikki Suomen ankkajulkaisuja omista..Ja kaikki ketkä omistavat kaikki,olisivat ehkä tulleet julkisuuteen,esim.Marko Leppälä ja Sampo Haahti...

Vierailija

Hauska Pelle kirjoitti:menkää kattomaan mun sudenpentunimee mun proffasta. Keksin se iha ite

SIIS KAIKKIKO!?!? Enpä yiijä pitäskö mennä tuota juttua uskomaan......;)

Vierailija

Hauska Pelle kirjoitti:omistan kaikki[/lainaus

SIIS ihan ihan iiiihhhaaaan KAIKKi!?!?niiku harvinaiset 200e maksavat ja tällaset....;)

ps.SUN suurin osa viesteistäs on aika turhia!

Vierailija

kerron sulle koska oot aika uus tääl kirjoita asilisin viestejä ja kannattais lukee keskusteluohjeet ja toi sun toinen viestis täs keskustelus on turha tollasii ei kannata kirjottaa lisäksi kannattais puhuu aina totta älä kiroile tai käytä sopimatonta kieltä ei kannatttais myöskään käyttää Caps Lockii no siin on sul ainakin vähän ohjeita sul

Vierailija

Sinulla on siis kaikki arviolta 2000 ilmestynyttä akkaria? Ja 340 jotain taskaria? Ja pari sataa albumia ym.? + kaikkea muuta? Minä kyllä luulen, että koko Suomessa on vain yksi henkilö, joka omistaa ihan KAIKKI Aku Ankka julkaisut. Henkilön nimi on Markku Kivekäs.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat