Mikä ärsyttää tänään?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän kaltainen aihe on ollut suuressa suosiossa useilla foorumeilla, joten pistetäänhän pystyyn tännekin. Keskustelukin on yleensä ollut varsin mielekästä ja toimivaa, joten miksei se olisi sitä täälläkin? (hah ;p^, aina on toivoa)

Olkoon tämä siis foorumin epävirallinen (ellei nastaa/'liimausta' ajan mittaan tule) v*tutus ja ärsytys- triidi.

Kuten otsikosta jo saattaakin päätellä (..), tähän voi jokainen halutessaan suoltaa juttua mielipahaan ja mökötykseen liittyen. Kaikki käy, aina penkin alle menneestä koulupäivästä ensi viikolla kolkuttelevaan hammaslääkärillä käyntiin. Apua, ehdotuksia ja vinkkejä saa myös vapaasti jaella, jos sille päälle sattuu.

Tahtoisin kernaasti nimittäin tavata hänet, joka elää ainaisessa autuudessa, vailla arjen huolia ja murheita tulevasta. Tulipa taas runoiltua : D

Loppuun vielä muutama yleinen huomautus (tulevat tarpeeseen):

~ Jätetään pois kaikki pilkkaviestit ja muut ilkkumiset, tänne tuskin kukaan syvimpiä salaisuuksiaan lähtee postailemaan, mutta arkeenkin liittyvät asiat voivat olla pulmallisia omalla tavallaan.

~ Tämä topic ei todellakaan velvoita laatimaan mitään esseen pitusia viestejä, joten maidon loppumista ei missään nimessä tarvitse selostaa kymmenellä rivillä. Jos yhdelle riville saa mahdutettua sanottavansa, fine. Ei ole minulta pois.

~ Vaikka tänne onkin tarkoitus kirjoitella ärsytyksestään, ei keskustelun silti tarvitse olla vakavuustasoa Nürnbergin oikeudenkäynti. Hyvän maun rajoissa pidetty huumorikin on täysin sallittua ja toivottuakin.

Pallo on nyt heitetty ja toivon mukaan saitte sen kiinni ; D.

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

Tänään ei ärsytä oikein mikään, paitsi:

Huomenna on Ruotsia, ja kemian/fyysikanopemme on niin halavatun hidas, tunti menee siinä kun kirjoitamme "Älä syö myrkyllisiä tököttejä"...Ja sitten ei jää aikaa tehdä mitään syövyttäviä litkuja, niistä pidän;)

Ja Wondy, se olikin Ps.;)

Vierailija

Heh, otin aika paljon kulmaa peeveellä äsken kun olin ulkona;) Nyt kuitenkin lopetan, hejssan alla!

Aah, valittamislistaa jatkan vielä sen verran että meille on jo määrätty ruotsin-koe, sittenkun se oli mulla vielä A2-kielenä, mutta kun ei tullut yläasteelle ruotsinryhmää, kun kaikki lopetti (jonka ei pitänyt olla mahdollista) niin joudun taas käymään kaikki armottoman tylsät ruotsin kieliopit, uudestaan, arvatkaa potuttaako!

Ps. Heh, yksi tyttö äsken kertoi tuossa että olen kuulemman, no enpäs kerrokkaan:D

Moikka

Vierailija

Minua ärsyttävät tälläiset keskustelut, jotka eivät liity mitenkään Aku Ankkaan.Sanokaapa miten tämäkin keskutelu liittyy Aku Ankkaan niin en marmata enempää.

Vierailija

Äh! Huomenna on koulussa tylsä päivä, on Äidinkieltä, josta jo jossain aiemmassa viestissäni saarnasin. Eli se on huomisen tylsin ja ärsyttävin kouluaine.

Huomenna on myös matikkaa, joka on välillä kivaa ja välillä ei. Yhtälöitä ja sellaisia en vain jaksa, ne ovat niin rasittavia, ja en edes oikein kunnolla osaa niitä. Mutta tällä hetkellä käsittelemme prosenttilaskuja, ja ne ovat aika helppoja.

Sitten meillä on huomenna myös Ruotsia, olen unohtanut kesäloman aikana paljon Ruotsin kielen kielioppi-asioita.

Onneksi tuo päivä päättyy klo 13.50, niin kuin aina.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Äh! Huomenna on koulussa tylsä päivä, on Äidinkieltä, josta jo jossain aiemmassa viestissäni saarnasin. Eli se on huomisen tylsin ja ärsyttävin kouluaine.<br />

<br />

Huomenna on myös matikkaa, joka on välillä kivaa ja välillä ei. Yhtälöitä ja sellaisia en vain jaksa, ne ovat niin rasittavia, ja en edes oikein kunnolla osaa niitä.

Äikkähän on ihanaa! Mulla on sitä viisi tuntia viikossa. Samoin matikkaa, blaah. Pitkä matikka rocks. Yhtälöt on oikeestaan ihan jees, helpottavat elämää kun niihin pääsee sisälle.

Frodo95 kirjoitti:Ps. Heh, yksi tyttö äsken kertoi tuossa että olen kuulemman, no enpäs kerrokkaan:D

Heyy, väärä topic ; )

Ai niin, huomenna kasista neljään. Taas. Dead.

Vierailija

No eipähän mikään pahasti rassaa, paitsi koulun urpot ja se, etten saanut tehtyä jalkapalloturnauksessa maalia. Vaikka yleensä olen pakki, pääsin hyökkäämään, ja puskin 2 kertaa yli maalista, vedin kerran vastustajan puolustajaa päin, kerran laukaus epäonnistui täydellisesti, ja maalivahti torjui sitten sen yhden ainoan, joka olisi osunut kunnolla maalia kohti.Ärsyttää... Sain sentään muutaman syöttöpisteen, ja turnaus voitettiin. (Tosin en päässyt loppuotteluun: ( (*nyyh*)) Mutta ei kai sitten muuta valitettavaa...

Vierailija

Jaa että tällänen, tänäänhän ei ole ärsyttänyt mikään muu kuin odotan hartaasti tulevia synttäreitäni (lue:liian kaukana) koska saan toivomani lahjan..

Eilen ärsytti pakollinen meripelastusharjoitus..hrrr.

Vierailija

No meidän uskonnon opettaja. Kaikki meidän luokkalaiset sanoi sille että se ei osaa opettaa ja se räjähti melkein. Sitten mulle valitettiin kun meidän koulussa on hissi, niin mää saan kulkea sillä jonkun kaverin kanssa mutta meidän koulun vahtimestari käräytti meidät yläasteen opettajalle vaikka me ei tehty mitään väärää. Me jouduttiin sitten siinä seisoon ja selittää miks me mentiin hissillä vaikka meillä oli LUPA! Melken saatin jälkkää kaverin kanssa. Ja sitten tuli vielä SAIRAASTI läksyä meidän "vihatulta" uskonnon opettajalta. Onneksi sanottiin sille suorat sanat. Että sellasta.

Vierailija

No tänään ärsyttää ensinnäkin se että koulussa meille ei pidetty matikan koetta, koska jos olisin saanut kiitettävän, olisin saanut kymmenen euroa ja olisin voinut ostaa ankkajulkaisuja. Ja sitten kaveri haukku mutta käräytin opettajalle. :)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minua ärsyttää se että yleisurheilukisat meni aivan huonoilla tuloksilla. sitten ärsyttää se, että minut passitettiin kouluun vaikka olen kipeä. Sitten kun yritin sanoa liikkaopelle että "saisinko vähän levätä sillä olen hieman sairas" mutta se ei korvaansa lotkauttanut vaan jatkoi hölkkäämistä. Tänään oli sitäpaitsi 6 tunnin päivä, liikuntaa oli kaksi tuntia putkeen ja huomenna on hammaslääkäri. Ärsyttää!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

No tänään ei ärsyttänyt muu kuin koulupäivän pituus: varttia vaille yhdeksästä neljään. Ihmeen hyvin jaksoin seurata tunnilla verrattuna viime keskiviikkoon joka oli karsee... No mutta hyvää tässä viikossa on kun on viikonloppu tulossa ja perjantaina on "vapaata" koulusta heh heh hee!

Vierailija

Öö, olen varmaan aika tyhmä, kun en oikein tajunnut tämän keskustelun aihetta...Sorry, selittäisitkö hieman yksinkertaisemmin tälläisille maalaisille?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat