Voisitko olla päivää ilman Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin eli kysyn voisitteko mää ainakin voisin (ehkä)

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mattiii kirjoitti:Kyllä minä pystyisin olemaan jonkun aikaan ilman Aku Ankkaa; onhan elämässä muutakin. Luen Aku Ankkaa koska se on mukavaa ja siitä saa aina hyvän olon.

Aivan, olen täysin samaa mieltä. Juuri noin meinasin sanoa, mutta en löytänyt sanoja. : D.

Vierailija

mä en tiiä oikein.mul on satoja aku ankkoja.mut mulle tuli täs lähiaiokoina sellanen tauko etten lukenu pariin kuukauteen aku ankkaa oon kumminkin kauhee aku fani taas ja alotin aaku lukemisin pitkästä aikaa taas tänään.oon lukenu jo pari akkaria ja aijon alottaa roope-sedänkin viel tänään.ärsyttävää kun tulee sellanen päähänpisto et ei jaksa lukee aku ankkaa vaikka se on ihan maailman paras sarjukava kiistättä onneks hoksasin taas miten mahtava lehti akkari on.t:milzuuk puoli vuotta sitten kirjoittajista ahkerimpien 1 ollut yli kuukauden putkeen =)

Vierailija

no aika paha tilanne,kun minä luen edellisetkin akkarit sata kertaa ainakin viikossa.paitti jos mennään matkoille niin en siloin lue akkarii paitsi jos sattuu olemaan taskari mukana mut olis se aika kamalaa olla ilman akkarii.

Vierailija

Riippuu mikä tarina.Jos olis pelkkää akua niin voisin olla vuoden,mutta jos olisi mortti ja vertti niin en.Tosin ei se yks yö ilman akkaria kaada maailmaa.Tottakai voisin ei ainakaan mulla aku ankka ole koko elämä.Hauskahan se on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat