Barksin kolme vuosikymmentä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Millä vuosikymmenellä Bark teki mielestäsi parhaat sarjat? 40- 50- vai 60-luvulla. Mun mielestä Barks teki parhaat 40-luvulla esim. Vanhan Linnan Salaisuus, Aku Ankka ja Zombi ja Kilpapurjehdus Etelämerelle. 50-luvulta on mielestäni peräisin toiseksi parhaat tarinat parhaana ehkä Kultainen Kypärä, kolmantena tulee 60-luku josta on peräisin esim. kaikki Barksin Milla tarinat.

Kommentit (13)

Vierailija

50-luku oli Barksin paras ja 40-lukukin oli mainio. Mutta 60-luku jää 3. sijalle vaikka Barks teki silloinkin hyviä tarinoita

Vierailija

Varmaan 40-luku ja 50-luku koska niiltä vuosikymmeniltä on tullut minun lemppari Barks-tarinat kuten Vanhan linnan salaisuus, Kultainen kypärä, Takaisin Klondikeen...

Vierailija

50-luvulla syntyi Barksin parhaat sarjat, 60-luvulla huonoimmat, tosin hän ei milläkään vuosikymmenellä tehnyt huonoja sarjoja.

Vierailija

Minä olen samaa mieltä Akuhullun kanssa. Takaisin Klondikeen on yksi lempi sarjoistani, ja muita hyviä, jotka tehtiin 50-luvulla. Minun mielestäni 50-luvulla, siis ilmestyi parhaat Barksin sarjat.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:50-luvulla syntyi Barksin parhaat sarjat, 60-luvulla huonoimmat, tosin hän ei milläkään vuosikymmenellä tehnyt huonoja sarjoja.

Jep oon samaa mieltä..

Vierailija

50-luku on minun mielestä hänen hienointa aikaa ja parasta. Silloin hän teki upean Takaisin Klondieen tarinan. Sen jälkeen tulee tasavertaisesti 60-luku ja 40-luku, nuista on vaikea valita parempaa. Kumallakin ajalla Barks on tehnyt hulpeita tarinoita!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni 40- ja 50-luvut ovat aika tasavertaiset, mutta ehkä 50-luku on vähän parempi. Takaisin Klondikeen, Kultainen Kypärä ja esim. Onnellinen laakso tehtiin silloin, vaikka onhan 40-luku Vanhan linnan salaisuuksineen ja zombeineen mainiota. 60-luku jää auttamatta sijalle 3!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat