miksi liityitte sivulle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli minkä takia liityitte aku ankan sivuille

Sivut

Kommentit (42)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Pitkään olen täällä pyörinyt ja olin aivan onnesta soikeana, kun joskus viime joulukuussa vanhoille sivuille tuli viesti, että sivut uusitaan. Reggaukseni myöhästyi e-postiosoite puutteen vuoksi.

Vierailija

Mattiii kirjoitti:Ai sinun Äitis on toimituksessa töissä:O

Juu, on hän siellä töissä, ollut noin puolivuotta...Hän sanoo, että mukava työ...:) Minäkin haluan...:D

Vierailija

Liityin tänne siksi, koska Akkarissa mainostettiin näitä sivuja niin hyvin. Olisin varmaan liittynyt jo heti ensimmäisenä päivänä, mutta se sitten unohtui. Liityin tänne vasta parin kuukauden päästä sivujen avaamisesta. On nämä sivut paljon paremmat kuin edelliset.

Vierailija

Luin silloin maaliskuussa sen Akkarin mukana tulleen nettiliitteen ja nämä sivut vaikutti hyviltä. Kiinnostuin erityisesti Kultaryntäyksestä ja keskusteluista.

Vierailija

Siksi koska akkarissa mainostettiin näitä sivuja niin hyvin. Eli niiden asioiden takia, mitä täällä on. Keskustelut, galleria, pelit, akupedia.. jne. jne.

Vierailija

Olin ajatellut liittyä jo "vanhan" akkarin sivuille, mutta juuri silloin tuli tämä uudistus, joten liityin siihen. Tietysti asiaa auttoi akkarin mainostus.

Vierailija

Minä en oikeastaan oikein tiedä... Minä vain halusin liittyä ja täällä minä nyt olen. Syynä voi olla se, että isosiskoni Acnex liittyi tänne ja sitten liityin minäkin. Ja tietysti myös Aku Ankan takia. Aku on tärkeä pala elämäni palapeliä, ja ilman Akua se tärkeä pala puuttuisi ja palapeli menisi pieleen ja samoin elämäni. Kiitos Aku Ankka!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat