Viimeisin ankkahankintasi [Version:4.0]

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kysymys lukee otsikossa. Mun viimeisin hankinta on Kanuunakuti (oli pakko ostaa väkisin).

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Ostin viikko tai 2 sitten Aku Ankan riippuliito-kirjan ja 4 Mikki Hiiri-mukia. Kirja oli aika kallis, mutta ostin kuitenkin. Tällä viikolla tuli Akkari ja Roope-setä. Sitten ostin tänään lasisen ankan. En tiedä lasketaanko se, mutta se näyttää ihan Aku Ankalta.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Kysymys lukee otsikossa. Mun viimeisin hankinta on Kanuunakuti (oli pakko ostaa väkisin).

Mä ostin sen jo heinäkuun alussa.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa... Ostin tänään Mikki ja Hessu mullin mallin-jättikirjan, 3 taskarin erikoisnumeroa, 2 taskukirjaa, 2 Roope-setää, 124 Akkari-lehteä vuosilta 1969-1994, Aku Ankan juhlasarjat 6 ja 9 seä Albumi 50 kummallista kommellusta 4. Mainiota!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Pallo 98 kirjoitti:Juhuu!! Mä löysin Roope-Setä lehden toisen numeron ja parhaassa mahdollisessa kunnossa. Makso 6,90€

Aika kallis.

Jos se on priimakuntoinen, se ei ole yhtään kallis. Pikemminkin halpa. No, asiaan:

Ostin tänään 5 Iines-lehteä ja 2 Roope-setää hintaan 1,50€.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Viimeisin AKKARIHANKINTANI on kaksi Taikaviitta 2000 lehteä, evronien hyökkäys, ja varjojen mailta. Ostin myös "Simpsonit- jalalla koreasti" kirjan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

No mun uusin on Rokkikukot 2. Ei mikään hirveen halpa vaik oli pieni ale. Ostin sit parit Simpsonkirjatkin.

Ostin katukirpalta wanhan joulumantelin nro 51 a 1965.Hieno kunto maksanu yhen markan, sain halvalla.:)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Aika halvalla sait. Mulla on tiedos yksi apaja, jossa myydään akun vuosikertoja 5€ ostin sieltä jo 1993 vuosikerran.

Ei varmaan ole Helsingissä? Toivottavasti olisi... Kiva paikka varmaan...:):):D

Valitettavasti paikka on pohjanmaalla eli aika kaukana hesasta.

Vierailija

Aika halvalla sait. Mulla on tiedos yksi apaja, jossa myydään akun vuosikertoja 5€ ostin sieltä jo 1993 vuosikerran.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat