onko akupedia paras pedia kautta aikojen? (parempi kuin wikipedia)?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin, onko se?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

adz kirjoitti:Moni aihe on kopattu suoraan Wikipediasta, Mutta Hikipedia onkin eri hassu paikka. Hehehh.

Niin mutta siellä aiheet eivät ole totta siis hikipediassa mutta hauska paikka se silti on ;)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joe_Mac_Duck kirjoitti:Ei,minun mielestä kska akupediasta ei löydä helposti etsimiään asioista

Löytää, kun painaa kaikki artikkelit ja sitten ctrl+f (etsi).

Wikipediasta löytyy kaikenlaista ja Akupediasta vain Disneyn asioita.

Vierailija

Ei ole. Wikipedia on parempi, koska sieltä löytyy tarkempaa ja vanhempaa tietoa. Mutta täytyy sanoa, että nämä sivut eivät varmaankaan ole mitään ilman Akupediaa.

Vierailija

Jep Wikipedia on parempi, sen haku-systeemi toimii toisinkuin Akupedian joka löytää vaikka mitä artikkeleita: jos etsii esim. Viitatar niin tulee kaiken maailman artikkeleita... rasittavaa. Ja Wikipediassa on muitakin kuin Disneyn artikkeleita. Akupediassa on myös paljon samoista asioista artikkeleita... Ja ylläpitäjät ovat hitaita hyväksymään artikkeleita.

Vierailija

Jes mun artikkeli on hyväksytty! :D vihdoin ja viimein. ihanaa... Mä täs vähä puren tunteitani. En silti muuta vastaustani. Kirjoitin artikkelin Pate Punakaavusta, konnat ja velhot käykää vaan lukees. Ainoa sorttiaan, ainaki silloin kun kirjoitin sen. Lisätkää tietoa jos teillä on. Sori ku tulin tänne hehkuttaan, sori.

Vierailija

Silkkikangas kirjoitti:Ei, wikipedia on paljon parempi koska löytyy myös muutakin tietoa muuta kuin disneystä.

niin mutta kyllä on jos wikipediastakin löytyisi pelkkiä disney juttuja niin entäs sitten

Vierailija

Akupediaan tullaan hupailemaan, mutta wikipediasta etsitään tietoa. Minä ainakin teen niin. Eli tarkoitan "hupailemisella" sitä, että en etsi varsinaisesti tietoa, vaan selaan ihan järjettömästi joitain paljon luettuja artikkeleita. Ja sitä paitsi en yleensä edes etsi mitään aku-tietoa vaan jotain joka hyödyttää koulu jutussa tai muuta vastaavaa.

Vierailija

Ei ole. Akupediasta ei löydä kunnolla etsimiään asioita. Wikipedia on parempi, koska siellä on kunnollinen haku ja muutakin tietoa kuin pelkästään Disneystä. Hikipediakin on hauskempi. Se onkin pelkkä vitsi.

Vierailija

Ei nyt sentään kuitenkaan. Wikipediasta löyty paljon enemmän tietoa eli myös sitä tietoa mitä täältä löytyy, mut ei tietenkään yhtä kattavasti. Kyllä Akupediaki hyvä on kuitenki.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat