Aku Ankan nettisivut ovat pelastuneet!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Se yksi huonojen aiheiden tekijä on häipynyt! Nyt olemme vapaita trolleista! Onko kenelläkään sanomista huonoista kokemuksista?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Aha, enpä tainnut olla paikalla, oli erityistehtäviä koko iltakin, kohta paloharjoitukset ja ah..viikonloppu! Jipkääk, onneksi on kasa uutta Akkaria seurana.:D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Aha, enpä tainnut olla paikalla, oli erityistehtäviä koko iltakin, kohta paloharjoitukset ja ah..viikonloppu! Jipkääk, onneksi on kasa uutta Akkaria seurana.:D

En ollut mäkään paikalla, luin vain jostakin keskustelusta sellaista. Onneksi alkaa viikonloppu.

Vierailija

Se eilinen heppu oli pahimman luokan trolli eikä se välttämättä välitä porttareista vaan tekee uuden profiilin ja taas se alkaa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mattiii kirjoitti:Se eilinen heppu oli pahimman luokan trolli eikä se välttämättä välitä porttareista vaan tekee uuden profiilin ja taas se alkaa.

Niinpä, pitäisi laittaa IP-porttikielto, ettei sen koko koneella enää pääse.

Vierailija

Me saatetaan päästä hetkeksi poissa trolleista, mutta ei ikuisesti. Trolleja ei voi vain välttää. Eilinenkin trolli oli aika pahansuopa. Vaikka toivonkin ettei trolleja tulisi enään niin turha haave, mutta saahan aina toivoa.

Vierailija

Okei, hyvä tietää..mut mukavaa vkl! lähen syömään, hehhee niinku jotkut aina ilmottaa, poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija

Olen kipeä ja siksi en ole koulussa. Asiaan: Eilinen tyyppi oli yksi pahimmista trolleista. Onneksi ylläpito puuttui asiaan nopeasti ja antoi "kiusaajalle" porttikiellon ainakin viikoksi. Mutta saattaa hän tehdä toisen profiilin ja tulla sillä mekastamaan tänne, mutta sitten vain samat toimenpiteet kuin eilen.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Okei, hyvä tietää..mut mukavaa vkl! lähen syömään, hehhee niinku jotkut aina ilmottaa, poikkeus vahvistaa säännön.

Kiitos samoin!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hanhi-Rock kirjoitti:Olen kipeä ja siksi en ole koulussa. Asiaan: Eilinen tyyppi oli yksi pahimmista trolleista. Onneksi ylläpito puuttui asiaan nopeasti ja antoi "kiusaajalle" porttikiellon ainakin viikoksi. Mutta saattaa hän tehdä toisen profiilin ja tulla sillä mekastamaan tänne, mutta sitten vain samat toimenpiteet kuin eilen.

Mä taas luulen että sai elinikäisen porttikiellon, koska aadeezetkin sai ilmeisesti, vaikka ei ollut niinkään paha kuin tuo ilmeisesti.

Vierailija

Mitähän täällä eilen oikein tapahtui? Itse en eilen piipahtanut täällä, joten olen hieman pihalla. Voiko joku hieman valaista, jos vain kehtaa/jaksaa.

PS. Onhan tämä hieman turhanpuoleinen aihe. Esim, jos se trolli lukee tämän. Hän innostuu vain lisää, ja tekee uuden profiilin, kuten varmaan tekisikin muutenkin.

Vierailija

oho luin kaikki viesti mitkä oliitte lähetäneet katsoin tänään uusipia profiileja ja sellä oli uusia nfg vai mitä nyt oli:(

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat