Ketkä lukevat W.i.t.c.h.:ä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä olen lukenut sitä toisesta saagasta lähtien. Minusta se on ihan hyvä sarjakuva, koska joillakin piirtäjillä on hyvä piirrosjälki ja toisilla taas ei. Juonikin on useimmiten hyvä. :)

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

!kan_man! kirjoitti:Mä luen ja tilaan sitä. Älkää tulko tänne haukkuu!!!!! :@ Se on hyvä!!!!!!!!! Mul niitä numerosta 37 lähtien kaikki. ;) :D

Se on surkea piste se on minun mielipiteeni mut sä voit tykätä siit ihan niin paljon ku haluut :^)

Vierailija

Tämmöinen mopoäijä ei noitatyttö-lehteen koskisi edes pitkällä tikulla, no se onkin enemmän tarkoitettu tytöille...

Ja ne jotka ovta valittaneet sitä että tämä ei kuulu tänne, teitä täytyy hieman oikaista: W.i.t.c.h. on Disneyn, ja sitä piirtävät taiteilijat ovat suurin osa myös Aku Ankka piirtäjiä, en siis lue lehteä (vaikka uhkailtaisiin aseella) vaan nämä piirtäjä jutut olen lukenut Aku Ankasta...

Vierailija

Olen lukenut W.i.t.c.h.:ä ensimmäisestä saagasta lähtien. Lehti on mielestäni todella hyvä ja sarjatkin ovat hyvä. Piirtäjätkin ovat tosi hyviä. Jotkut piirtäjät ovat surkeita, mutta yleensä ne ovat hyviä.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Ei kuulu tänne! EN LUE!!!

Niin, ei se ihan pienimmille kuulukaan, vaikka ei se kovin raaka ole.

Siskoni on sinun ikäisesi, ja ei tajua siitä yhtään mitään, joten sama homma varmaan sinullaki. Siis ei niinku millään pahalla.

Vierailija

Minäkin luen sitä aina joskus, kun innostun. Useimmiten juoni on todella hyvä, ja mielenkiintoinen.

Piirtäjiä en kyllä ole pahemmin seuraillut.

Vierailija

Vaikka olen tytön tyllerö, niin minulla on negatiivista palautetta: minä inhoan tätä sarjaa. Se ei vain jostain kumman syystä ole minun juttuni ollenkaan. Mutta jotkut tykkää, jotkut ei, niin se maailma vaan menee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat