Ankkavuosi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on ollut sinusta paras ankkavuosi kautta aikain. Minusta 2005 tai 2006, ehkä molemmat! :)

Kommentit (13)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

djlordi kirjoitti:Kannattaa vähän perustellakin, että miksi juuri se vuosi. Itse en osaa valita parasta, koska niissä ei juurikaan ole eroa. Mutta ei ainakaan tämä vuosi, sen takia koska Giorgio Cavazzanon tarinoita ei ole ollut kuin 1 kpl! Ensi vuonna on parempi olla ainakin enemmän Cavazzanoa.

Tässähän kysytään ankkavuotta, ei sanota, tarkoitetaanko Aku Ankkoja (oletus) vai myös muita julkaisuja. Jos kaikki lasketaan, niin Cavazzanoa löytyy ihan hyvällä prosentilla taskareista, ropsuista yms. Ja harvoin noita Cavazzanon tai muiden italialaisten tekijöiden piirtämiä tarinoita normi-Akussa julkaistaan. Muuten, mikä se 1 tarina on?

Vierailija

Pidin paljon vuosista 2006 sillä silloin useissa tarinoissa oli hyvät piirrokset ja mahtava juoni. Vuosi 2002 oli loistava Ylävirran yritys -sarjojen myötä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Touhula kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Kannattaa vähän perustellakin, että miksi juuri se vuosi. Itse en osaa valita parasta, koska niissä ei juurikaan ole eroa. Mutta ei ainakaan tämä vuosi, sen takia koska Giorgio Cavazzanon tarinoita ei ole ollut kuin 1 kpl! Ensi vuonna on parempi olla ainakin enemmän Cavazzanoa.

<br />

Tässähän kysytään ankkavuotta, ei sanota, tarkoitetaanko Aku Ankkoja (oletus) vai myös muita julkaisuja. Jos kaikki lasketaan, niin Cavazzanoa löytyy ihan hyvällä prosentilla taskareista, ropsuista yms. Ja harvoin noita Cavazzanon tai muiden italialaisten tekijöiden piirtämiä tarinoita normi-Akussa julkaistaan. Muuten, mikä se 1 tarina on?

Se on se Taikaviitta vs superkonnat, se eka tarina, jossa oli Hak Kermak.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Parhaimpia ankkavuosia ovat olleet 2004, 2005 ja 2006.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

djlordi kirjoitti:

Touhula kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Se on se Taikaviitta vs superkonnat, se eka tarina, jossa oli Hak Kermak.

Joo, arvelinkin, että jokin niistä Taikaviitta vs superkonnat-sarjasta. Kiitos tiedosta djlordille.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kannattaa vähän perustellakin, että miksi juuri se vuosi. Itse en osaa valita parasta, koska niissä ei juurikaan ole eroa. Mutta ei ainakaan tämä vuosi, sen takia koska Giorgio Cavazzanon tarinoita ei ole ollut kuin 1 kpl! Ensi vuonna on parempi olla ainakin enemmän Cavazzanoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat