Kuolemattomat kuplat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuinka nopeasti oitää tietää vastaukset kuolemattomissa kuplissa

Kommentit (8)

Vierailija

Se riippuu sinusta itsestäsi. Mutta jos listalle haluat päästä, niin yhdessä kysumyksessä voi mennä vain sekunti. Olen pelannut sitä joskus ja tuntuu, että listalle on mahdotonta päästä. Tai oikeastaan listalle on mahdotonta päästä, ellei sitten koneeseen tule joku bugi ja mene ihan sekaisin. Itse en edes yritä päästä listalle, koska tiedän että se ei onnistu. Pelaan sitä vain huvin vuoksi.

Vierailija

No se riippuu itsestäsi.Miten haluat vai tarkoitatko että Top-listalle pääsisit sitten pitää mennä vain sekunti yhdessä kysymyksessä.

Vierailija

unssi mies kirjoitti:oon tehny sen miljoona kertaa

Minäkin olen tehnyt sen monta kertaa, mutta listalle on vain mahdoton päästä. Ei se ole minulle tärkeää.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:

<br />

Minäkin olen tehnyt sen monta kertaa, mutta listalle on vain mahdoton päästä. Ei se ole minulle tärkeää.

Samaa mieltä. en minäkään pelaa lista paikan takia. Vaan sen että se peli on vain tosi hyvä;)

Vierailija

the legend of DUCK kirjoitti:

Tukedi kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Samaa mieltä. en minäkään pelaa lista paikan takia. Vaan sen että se peli on vain tosi hyvä;)

Juuri niin te puhutte asiaa :)

Vierailija

Kuolemattomat Kuplat listalle ei oikeastaan enää pääse. Jos sitten kone ei bugita, ja anna jotakin vastausta 0 sekuntiin.

Minä olen saanut kaikki yhteensä 10 sec. Vaikka ei se kovin tärkeää ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat