Syyskuun ankkatietäjä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on syyskuun ankkatietäjän karsinta(En halua matkia ketäään joten sanokaa jos matkin)

Karsinnan säännöt:

1.Älkää kirjoittako turhia viestejä

2.Yrittäkää parhaanne

3.10 ensimmäistä pääsee loppukilpailuun joka pidetään syyskuusssa (Aika ja päivä päätetään muulloin)

Kysymykset:(Ovat helppoja)

Kuka on?

Iines Ankan veli?

Akun äidin sisko?

Mistä saatu?

Roopen ensilantti?

Roopen punainen nuttu?

Eli vastaa näihin helppoihin kysymyksiin oikein ja olet mukana syyskuun ankkatietäjässä mikä pidetään tässä samassa keskustelussa!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Tässä hieman muokatut vastaukseni:

1. Ei ole veljiä.

2. Matilda MacAnkka

3. Kengän kiillottajana laivalla.

4. Jostain Skotlantilaisesta kylästä.

Vierailija

Ja nyt kun on puolet päässeet mukaan vaihdan kysymyksiä!

Missä syntynyt?

Roope Ankka?

Aaron ankka

Kuka kuoli?

Kun roope lähti pois kotoa?

Kuka keksi?

Aku ankan?

Vierailija

1. Skotlannissa, MacAnkan sukuun.

2. En muista.

3. Muistaakseni Roopen isä. Olen kyllä lukenut sen joskus, mutta eipä tule mieleen. Kirje Kotoa tarinassa mainittiin se.

4. Al Taliaferro, tai Barks.

Vierailija

1. Skotlannissa, siskojensa kanssa.

2. USAssa.

3. Roopen isä.

4. Walt Disney. Ai ai ai, Jonsku Ankka! Eihän Carl Barks keksinyt Akua, vaan Disney.

Vierailija

Ei. Aleksi MacAnkkahullu käsitit IHAN väärin. Hah.

Siis kuka piirtäjä, niinku. Kyllähän minä sen tiesin, että Walt Disney, mutta minä taisin laittaa ensiesiintymisen piirtäjän.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jonsku Ankka kirjoitti:Ei. Aleksi MacAnkkahullu käsitit IHAN väärin. Hah.<br />

Siis kuka piirtäjä, niinku. Kyllähän minä sen tiesin, että Walt Disney, mutta minä taisin laittaa ensiesiintymisen piirtäjän.

Akun ensiesiintymisen on piirtänyt animaattoriryhmä, joka työskenteli Disneylle.

Vierailija

Jonsku Ankka,Mirkku,Karhukoppla 176,Jarkko Ankka,mattii olette päässeet jatkoon! Vielä etsitään neljää jatkoon menijää. Aikaa on tämän päivän Klo.21.00 asti jos siihen asti ei ole löytynyt neljää jatkoon menijää,arvomme tähän keskusteluun osallistuneista ne loput.

Yrittäkää,yrittäkää.

Vierailija

Joo! Akuhullu olet kyllä Akuhullu. Oikeastaan tulin Akuhulluksi paljon enemmän näiden sivujen ansiosta. Mutta kyllä minä jo aikaisemminkin olin, mutta en tiennyt, niin hirveästi mistään ensiesiintymisistä jne.. Jotenkin arvasin, että sinä tiedät täysin oikean vastauksen Akuhullu97. ;P.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat