Mistä tarinasta on edellisen ankkaprofiilin kuva?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli sanokaa mistä tarinasta tuo edellisen ankkaprofiilin kuva on.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Sirun kuva on sellaisesta tarinasta, kun (en muista nimeä) Roope kertoo bisnes vainunsa olevan Riitan ansiota. Kulta-Into tarttuu syöttiin, ja leikittelee Riitan itselleen. Monet muut miljärdöörit maksavat ravintolassa pöydistä, saadakseen tietää Riitan vinkkejä. Jne..

Vierailija

ööö.. se oli kun roope saa sen kultasen nuuskarasian kun riitta huutaa roopelainen tarjoa satanen tai mikä se oli:)

Vierailija

SIRU05 kirjoitti:oliks se jonsku ankka jostai taskarista? mäkin oon lukenu sen sori oli pakko laittaa tää

Ei se ole Taskarista. Se on yhden Aku Ankka lehden jatkosarja. Ei varmaankaan ollut tämän vuoden lehdissä.

Aivan oikein Joe_Mac_Duck. Se on siitä ATP tarinasta. Siis minun kuvani.

Mutta tätä Akuhullun kuvaa en kyllä tiedä. Se on jostain vanhasta Barksin tarinasta? Kerrotko?

Vierailija

Tätä en tiedä. Jostain Daan Jippesin tarinasta, jossa Aku hulluttelee. Tiedätkö sinä itse kenties Joe Mac Duck?

Vierailija

jonsku ankalla on vicarin atp tarinasta joka oli...... ääh ei tuu mieleen ( tarkoitan että ei tuu tarinan nimi mieleen) :):D

Vierailija

En itsekään tiedä omaani...Mutta ermelän on Bas heymansin tarinasta aikainen lintu madon nappaa.Ja omastani on joitakin muistikuvia että aku olisi voittanut jossakin jotakin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat