Mainostus -Nähtävästi sallittua?

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Miksi toimitus ei puutu mainostukseen? Täällä on tapahtunut aivan selvää mainostusta, eikä mitään ole tapahtunut. Toimituksen olisi aika skarpata mainostuksen jalolla saralla.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Olen pihalla kuin naapurin koira, mutta siis mitä täällä puhutaan?

En ole nähnyt mitään mainoksia tai linkkejä.

Vierailija

Toimitus saisi käyttää sitä profiiliaan ja käydä sanomassa se niille. Eihän se käy että he vain jakelevat porttareita, kun asian voisi selittää kunnollakin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mirkku kirjoitti:En oikein ymmärrä, miksi säännöissä on, ettei saa lähetellä linkkejä?

Luulen, huomaa sana luulen, että tämä kuuluu samaan holhoukseen kuin aukioloajat. Linkki on älyttömän helppo saada näyttämään erilaiselta kuin mitä se oikeasti on. Olette varmasti(ko) nähneet lauseita, joissa on yksi sana linkitetty, esim. " voitte katsoa mallia _täältä_", eli tuo alaviivoin korostettu sana täältä olisi tehty linkiksi. Teko-ohjeita en ala nyt postailla, mutta yhtä hyvin sanan tilalle voisi laittaa vaikka www.jotainoikeihoukuttelevaapistefi. Näyttäisi harmittomalta linkiltä, mutta olisi tosiasiassa linkki ties mille p*rnosivulle. Oikean linkin näkisi helposti, mutta eiväthän sitä kaikki kuitenkaan osaisi/tajuaisi katsoa.

Vierailija

Vaarallista touhua...

Ei kannata missään nimessä mennä niihin linkkeihin, ellei tiedä mitä siellä on. Olen minäkin pari kertaa nähnyt linkkejä ja mainostusta...

YouTube:a on mainostettu sekä Wikipediaa, mutta eiköhän kaikki ole kuulleet niistä jotain.

Vierailija

Onhan täällä ollut mainostusta, mutta ei siitä tarvitse keskustelua tehdä. Ainakin Wikipediaa ja hikipediaa on mainostettu.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Varmasti mainostus on kiellettyä, enkä ole mainoksia nähnytkään. Linkkejä kyllä olen muihin kuin ankkasivuihin nähnyt, joka on kiellettyä.

Itse en osaa tehdä linkkejä!(enpä ole muittenkaan nähnyt niitä tekevän!)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Ja, tässä keskustelussahan ei tarkoiteta ainoastaan linkkejä vaan myös toutemainostusta, jota sivuilla on myös havaittavissa.

Tarkoitatko noita mainoksia jotka ovat tuossa oikealla puolella -->> ??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat