Aku Ankan elämä ja teot

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Haluaisitko, että tällainen julkaistaisiin? Kenestä tulisi tämän piirtäjä/käsikirjoittaja?

Kommentit (12)

Vierailija

Rosan tekemänä siitä tulisi varmasti hyvä, mutta ei läheskään niin pitkä ja mielenkiintoinen kuin Roopen elämästä. Olisihan se hauska. Itse ainakin ostaisin!

Vierailija

En usko että Akusta voisi tehdä tuollaista sarjaa, Akun elämästä tiedetään lähes kaikki oleellinen, eikä Aku ole saavuttanut mitään merkittävää.

Vierailija

Jos rosa tekis niin ostaisin, mut kyl mä uskon et niitä on ja tulee vaan se Roopen elämä ja teot! Tai mistä mä sitä tiedän mut uskon niin!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku Ankan elämä ja teot ei olisi välttämättä niin kiintoisa, kuin Roope Ankan elämä ja teot, mutta ehkä se olisi ihan hyvä, jos piirtäjä olisi Rosa tai Barks...:) Tai joku yhtä hyvä, vaikka sellaisia ei tällä hetkellä olekkaan!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Aku Ankan elämä ja teot ei olisi välttämättä niin kiintoisa, kuin Roope Ankan elämä ja teot, mutta ehkä se olisi ihan hyvä, jos piirtäjä olisi Rosa tai Barks...:) Tai joku yhtä hyvä, vaikka sellaisia ei tällä hetkellä olekkaan!

Olen samaa mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat