Antikvariaatit

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mistä antikvariaatista olet ostanut eniten akujulkaisuja? Mikä oli ensimmäinen Antikvariaatti missä kävit? Mitä Antikvariaatteja suosittelet muille akuhulluille? Mikkä on arvokkain julkaisusi jonka olet ostanut Antikvariaatista? Täällä puhutaan niin että akujulkaisut ja Antikvariaatit liitetään yhteen jne..

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Hyvä aihe Ankkarock! Itse olen ostanut eniten (ja vain) Alfa Antikvasta, joka sijaitsee Turussa Yliopistonkadun toisessa päässä...Arvokkain ostokseni sieltä on varmaan AATK 100, jonka sain vaivaisella 2 eurolla, se oli siis alkuperäinen ei näköispainos...

Harmi kun asun maalla niin emme käy kovin usein kaupungilla...

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:

Ankka313 kirjoitti:Paras löytöni divarista on varmaan RAET1 Rosan nimmarilla 40e..Ja sen löysin tänä vuonna,mutta enpä kerro mistä;)Muhahahaa;)

Kääk, mikä löytö! Toivottavasti omallekkin tielle joskus sattuisi tuommoisia namupaloja!

Olen samaa mieltä Frodo. Minäkin haluaisin löytää jotain tuommoista antikvariaatista.

Olen ostanut suurimman osan taskareistani(kokonaiset 27!)eräästä Oulun juna-aseman lähellä olevasta antikvariaatista. Muuten... onko Oulun keskustassa yhtään antikvariaattia, josta saisi tavallisia taskareita alle 2,50€ ja tuplia alle neljän euron. Jos on, haluaisin tietää sen nimen ja osoitteen.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tervehdys kaikille! Kävin siis Divarissa silloin ja sain aika muhkean saaliin.

Huomenna käymme myös Pohjanmaan Divarissa ja varaan rahaa noin 30-40 euroa Roope Ankka säästölippaasta. Viimeksi kun kävin divarissa niin kouraan sattui niinkin arvokkaat julkaisut kuin Visukintun kielikylpy, Näköispainos vuosikerrasta 1961, Roope setiä noin 15 kpl, Ja Marvel Ihmepokkari 2.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kiitos kommenteistanne! Käyn itse huomenna Vaasan Antikvariaatissa, ja jos sieltä löytyy jokin Aku-julkaisu jota en omista niin ostan sen tietenkin. Samalla kertaa aion viedä, 37 Lukukirjaa joista suurin osa on Kirjakerhon antimia vaihdettavaksi samaan divariin. Mukaan laitan myös AATK 342 (viikon kupla-palkinto), AATK 124 (kaksi kappaletta), 3 roope setää (samat julkaisut joita meillä on 2 kpl), 2 Marvel sarjakuvakirjaa jotka ovat nimeltään: Jätti-Batman ja Ihmesarjat 11 Spiderman, Vien myös 3 marvel sarjakuvaalbumia.

Saahan noista hyvät rahat. Laskuni mukaan noin 30-80 euroa koko satsi.

PS. Suosittelen Helsingin Antikvariaatteja. Sieltä löytyy paljon akujulkaisuja. Nyt kun olen asunut vaasassa yli 6 vuotta niin olen tottunut Vaasan Divarien antimiin. Arvokkain julkaisu jonka olen ostanut antikvariaatista (divarista) on varmaankin pilkkahintaan saamani akuankan joulumanteli vuodelta 1968, tai sitten vuoden 1954 Aku Ankkalehti.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mattiii kirjoitti:Itse kävin ekan kerran Vantaalla Tikkurilassa sijaitsevassa divarissa ja käyn muulloinkin siellä. Arvokkain ostos on ehkä AATK 100 ensipainoksena. En kerenny ostamaan kovin arvokkaita aku-julkaisuja, mutta täytyy kattoo seuraavalla kerralla.

Hmmm... Minulla on asunto tikkurilassa...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Hesas on paljon hyviä paikkoja, en ala luettelemaan, mutta toisinaan tekee todella hyviä löytöjä, myöskin isoilta kirppareilta.

Vierailija

Itse kävin ekan kerran Vantaalla Tikkurilassa sijaitsevassa divarissa ja käyn muulloinkin siellä. Arvokkain ostos on ehkä AATK 100 ensipainoksena. En kerenny ostamaan kovin arvokkaita aku-julkaisuja, mutta täytyy kattoo seuraavalla kerralla.

Vierailija

Hesasta löytyy parhaat divarit (lukuunottamatta Tampereen Antikvariaatti Makedoniaa...)

Hesassa parhaat,mm.Kulku-Katin poika ja SS Linricon,muita en rupea luettelemaan,jos jotain kiinnostaa,niin voi ottaa itse selvää,siihen ei kauan aikaa mene kuin googlettaa..:)

Paras löytöni divarista on varmaan RAET1 Rosan nimmarilla 40e..Ja sen löysin tänä vuonna,mutta enpä kerro mistä;)Muhahahaa;)

Vierailija

Mikä on Antikvariaatti? Jos on lupa kysyä. Sitten voi vastata mielelläni. Tietysti siksi, että tämä on hyvä aihe.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat