Mikä on mielestänne oikea kuvaus Aku Ankan nettisivuista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä vaihtoehdot:

Aku Ankan nettisivut ovat:

Tyydyttävät,

Hyvät,

Hienot,

Huonot,

Kohtalaiset,

Sekavat,

vai Yllättävät? Voit keksiä myös itse adjektiivin,millaiset sivut ovat!

Sivut

Kommentit (29)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

^^Winkuu! kirjoitti:Tässä vaihtoehdot:<br />

Aku Ankan nettisivut ovat:<br />

<br />

Tyydyttävät,<br />

Hyvät,<br />

Hienot,<br />

Huonot,<br />

Kohtalaiset,<br />

Sekavat,<br />

Vai adjektiiveilla? Viilataas sitten pilkkua, kun on noinkin otolliset mahdollisuudet annettu kyseiseen toimintaan: tyydyttävä, sekava ja yllättävä eivät ole adjektiiveja. Kyseessä on nominaalimuotoinen verbi, tarkemmin sanottuna VA-partisiippi. Ok, asiaan.

Annetuista vaihtoehdoista sanoisin jotain tyydyttävän, hyvän ja kohtalaisen välimaastosta. Jos taas alan itse runoilla, luonnehtisin sivuja liian holhoaviksi ja lepsuiksi. Viittaan näillä lähinnä linkkejen ja kuvien laittokieltoon sekä aikatauluihin ja keskustelujen & viestejen vähäisiin poistoihin.

Vierailija

Kivat, viihdyttävät, bugittavat, toimivat. Sivut ovat kivat ja viihdyttävät, löytyy paljon tekemistä mm. Akupedia, Keskustelufoorumi, Pelit, Sudenpentujen käsikirja, Piirustuskoulu jne. jne. Toisaalta sivut ovat taas bugittavat, esim. Akua huolletaan. Kuulostaa ehkä ristiriitaiselta sanoa bugittavat ja toimivat, mutta tarkoitankin toimivuutta sillä tavalla, että esim. etusivun "uutislaatikossa" vaihtuvat ilmoitukset, on keskustelijoita, Päivän kysymys jne.

Vierailija

Onkos teillä juuri ollut sanaluokat koulussa, kun oikein adjektiivit. ;) (minäkään en aina muista niitä, heh...) Noo, sanoisin jotain hyvien ja kohtalaisten välistä, parantamista on vielä monessa asiassa, mutta kyllä näistä vielä hyvät tulee...

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

^^Winkuu! kirjoitti:Tässä vaihtoehdot:&lt;br /&gt;<br />

Aku Ankan nettisivut ovat:&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Tyydyttävät,&lt;br /&gt;<br />

Hyvät,&lt;br /&gt;<br />

Hienot,&lt;br /&gt;<br />

Huonot,&lt;br /&gt;<br />

Kohtalaiset,&lt;br /&gt;<br />

Sekavat,&lt;br /&gt;<br />

<br />

Vai adjektiiveilla? Viilataas sitten pilkkua, kun on noinkin otolliset mahdollisuudet annettu kyseiseen toimintaan: tyydyttävä, sekava ja yllättävä eivät ole adjektiiveja. Kyseessä on nominaalimuotoinen verbi, tarkemmin sanottuna VA-partisiippi. Ok, asiaan. <br />

<br />

Annetuista vaihtoehdoista sanoisin jotain tyydyttävän, hyvän ja kohtalaisen välimaastosta. Jos taas alan itse runoilla, luonnehtisin sivuja liian holhoaviksi ja lepsuiksi. Viittaan näillä lähinnä linkkejen ja kuvien laittokieltoon sekä aikatauluihin ja keskustelujen &#38; viestejen vähäisiin poistoihin.

ÄH? 16 vuotiaan löpinää, josta 10-vuotias ei ymmärrä hölkäsen pöläystä! Sanoisin: Hyvät, Hauskat ja Normaalit.

Vierailija

Mielestäni sivut ovat:Liian paljon "Aku huollettaan"!Äskenkin Akua huollettiin ja Alan ammattilaiset ryntäsivät tietysti heti paikalle!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat