Kirjoitatteko akupediaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse kirjoitin äsken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by: webmaster on Sep 1, 2008 8:27 AM

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Öh, mitä ihmettä?? En oikein tajuu, missä aloitusviesti, tuon ^^Winkuun juttu...? Ja tämänhän piti on skeptikin keskustelu? No, kirjoittelen minä Akupediaan, harvemmin, yleensä korjaan, ja parantelen lisätiedoilla vanhoja...

Vierailija

Salwer, hän on matkija. Katso vaikka rekkauspäivää...

Ei oikea käyttäjä tekisi näin tyhmiä aiheita...

Ja sinulle Mc Skeptik 2nd, kirjoitan Akupediaan.

Älä pilaa sitä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Öh, mitä ihmettä?? En oikein tajuu, missä aloitusviesti, tuon ^^Winkuun juttu...? Ja tämänhän piti on skeptikin keskustelu? No, kirjoittelen minä Akupediaan, harvemmin, yleensä korjaan, ja parantelen lisätiedoilla vanhoja...

Juu ihmettelin itekkin äsken... Tuo eka viesti oli kai asiaton ja se poistettiin.Jos tarkoitit minua tuolla nimellä "skepitik" niin se oli trolli enkä minä joka tämän keskustelun teki! Väärässä paikassa tämäkin keskustelu!Huomasin vale-skeptikin kirjoitukset. Katsoppas Artikkelia Roope ankka, joka "eniten luetuimmat" -listalla.Luonnos on kokonaan pyyhitty.

Vierailija

Onks sun pakko laittaa joka viestiis noin paljon kysymysmerkkejä ja noin paljon huutomerkkejä?

Ps:Ihan turha keskustelu ja näitäkin on ihan tarpeeksi!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ilo-97 kirjoitti:Ei saa kirjoittaa turhia viestejä, ja laittaa liikaa kysymysmerkkejä!<br />

No, kuten adz sanoi, kohta tulee Sisu!:@

Eiköhän sille jo tullut porttikielto.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Mc Skeptik 2nd:lle porttikielto! Pilaa akupedian artikkeleita!!

Vastasin sulle, mutta viesti meni ihan väärään paikkaan!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Mc Skeptik 2nd:lle porttikielto! Pilaa akupedian artikkeleita!!

Vastasin sulle, mutta viesti meni ihan väärään paikkaan!

Ok, toimitukselle vaan viestiä niin eiköhän tule porttikielto.

nahtis
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:

Ilo-97 kirjoitti:Ei saa kirjoittaa turhia viestejä, ja laittaa liikaa kysymysmerkkejä!&lt;br /&gt;<br />

No, kuten adz sanoi, kohta tulee Sisu!:@

Eiköhän sille jo tullut porttikielto.

toivottavasti sillä luulen että hän on pilannut kirjoitelmani!.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat