Kansikuvakilpailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Milloin Ankan toimitus julkistaa kansikuvakilpailun lopulliset valitut voittajat keiden työt pääsevät kansikuvaan?

Kommentit (12)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ama5 kirjoitti:Niin onko niitä jo ollut aku ankassa? Ku en tiedä ku siitä ei oo ilmotettu!

Ei ole ollut vieläkään, luulisi jo että pian tulee lehteen niitä.

Vierailija

Kyl ne varmaan ilmotetaan sit, mut jos ne tulee, samassa lehdessä vois ilmottaa, että "tää on kansikuvakilpailusta".:)

Vierailija

Niin niin, mut niitä ''jatkojalostukseen'' valittuja kansikuvia ei mun mielest ilmotettu siin, vaan ne ''osallistuneiden kesken arvotut tuotepaketit''.

Vierailija

Can3 kirjoitti:Niin niin, mut niitä ''jatkojalostukseen'' valittuja kansikuvia ei mun mielest ilmotettu siin, vaan ne ''osallistuneiden kesken arvotut tuotepaketit''.

niin just niitä jatkojalostus kuvia ei ole kerrottu enkä kyllä tiedä koska ne julkistetaan. Ei varmaan kukaan muukaan tiedä(ehkä)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin niitä "jatkojalostuksen" tuloksia ei ole minun mielestäni vielä julkistettu, vain ne "onnettaren suosikit". Mutta onko muilla siis siitä oikeasti varmaa tietoa? Muistaaksenihan toimitus valitsee "jatkojalostuksen" 20:stä sen parhaan, joka lähetetään jollekkin ammattilaiselle sitten puhtaaksipiirrettäväksi. :(

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat