Ankkarockin päivän kysymys!

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tämä ei ole mikään visa, vaan kysyn joka päivä mielipiteitä teiltä.

Tämän päivän kysymys:

Syntymäpäiväjuhlaa viettäisin mieluiten

a. Roope Ankan kanssa

b. Kaino-Vieno Ankan kanssa

c. Tupun,Hupun ja Lupun kanssa

d. Mikki Hiiren kanssa

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Kahden vaiheella: Joe Poika Singaporesta vaiko Puhuva koira..

Koiran omistajana on vastattava

D.Puhuva koira, koska olisi se aika nastaa.

Vierailija

No kun olen kovin linnuista kiinnostunut valitsen A:n mutta ei huono vaihtoehto olisi myöskään Puhuva Koira. Voisi ihmisiä ärsyttää sillä, kun se hokee "Elämme kovia aikoja ystävä hyvä" kokoajan.

Vierailija

B mummo-ankan luona. Sama syy kuin Mattiiilla :Mattiii kirjoitti:No minä ainakin haluaisin viettää synttäreitä Mummo Ankan kanssa, koska hän voisi leipoa paljon herkkuja: Omenapiirakkaa, pullaa, kakkuja... Sen lisäksi olisi kiva viettää maalla kun siellä voi keksiä monipuolista tekemistä.

Vierailija

Se on c koska silloin tekemistä ja leikkimistä riittäisi maailman tappiin asti!Mutta ennen Poikien tulemista maistelisin Mummon herkkuja (kaino-vienon)

Vierailija

Voisin toisaalta viettää Mummon kanssa, hän olisi leiponut kaikkia herkkuja, Roope voisi kertoa mielenkiintoisia juttuja (jos olisi hyvällä tuulella), saisin kuulla niitä ihan livenä ; ), ja Ankanpoikienkin kanssa voisi olla ihan kiva viettää...

Vierailija

Minä ottaisin tuon Kisumisun lemmikikseni, se on niiiiinnn ihastuttava persoona. <3

Sitte minulla(=meidän perheellä) olisi kolme kissaa, kaksi koiraa, akvaario ja kaksi erakkorapua:) Emmä tajuu miks mun kaverit kutsuu mun taloa eläintarhaksi???

Ja edelliseen kysymykseen vastaan etää mummo Ankan kanssa, koska Mummo on niin kiltti, tekee hyvää ruokaa, voi opettaa hoitamaan eläimiä ja kertoa hyviä reseptejä. Eikä tekeminen siellä maatilallakaan ihan heti loppuisi! Mikin lähetän kuurakettiin, jossa onkin valitettava vuoto ja ilma loppuisi. Tekisin palveluksen monille tyypeille täällä sivustoilla;)(viva la huumori!)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat