Kenestä ankantekijät-kirja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, eli kenestä haluaisitte/veikkaisitte, että tulisi/tulee ankantekijät-kirja? Samalla myös voisitte sanoa muutamia sarjoja, joita ottaisitte mukaan, jos asia olisi päätettävissänne. Itse en osaa yhtään arvailla kenestä voisi tulla, mutta olisi kiva, jos tulisi vaikkapa Paco Rodriquesista, Cesar Feriolista ja Wanda Gattinosta. Eli niistä kolmesta mestarista, joista ei vielä ole tullut. Rodriquesin kirjassa voisi olla esim. muutama Ylävirran Yritys-sarja, Leviävä lemmikki, ja pari jatkosarjaa, joita hän on piirtänyt.(Nimiä en nyt muista.) Feriolin kirjassa saisi olla kaikki Shambor-sarjat, ja sitten joitain "perusferioleita." Gattinon kirjassa voisi olla vain näitä Gattinon piirtämiä tavallisia ja tällaista. Jokaisessa kirjassa pitäisi olla myös pari ennen julkaisematonta sarjaa. Ei nyt tule mieleen muuta, eli siis vain mielipidettä kehiin!

Kommentit (13)

Vierailija

Tällainen aihe on tehty jo! Ja kuten siinä toisessa aiheessa sanoin: Rosasta voisi tehdä vielä YHDEN albumin.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Toivoisin, että tulisi jostain kivasta italialaispiirtäjästä. Italialaisten piirtäjien tyylit voivat olla tylsiä, mutta kivojakin löytyy. Joten, sanon, että Lara Molinari, Andrea Ferraris... Toki myös esimerkiksi Mau tai Bas Heymans, tai vaikkapa Taliaferro... Niin... Taliaferro! Se olisi mahtava kirja! No, Kuitenkin vastaukseni on tässä: Ferraris, Molinari, Taliaferro, Heymansit...

Ps. En usko Rosasta tulevat Ankantekijät-kirjaa, koska hänellä on jo omakijn kirjasarja.

Ai niin: pps. Tietenkin listasta puuttuu ankkamestari Barks! Hänen kokonaan omatekemä kirja olisi mahtava. Toisaalta, häneenkin pätee sama kuin Rosaan, eli hänelläkin on niitä omia kirjasarjoja...

ppps. Ja pahus! Kokoajan muistuu uusia mieleen! Eli, listaan vielä se toinen mainio Mikki-piirtäjä eli Floyd Gottfredson.

Siinä oli.

Vierailija

Massimo De Vita, Giovan Battista Carpi, Don Rosa, Carl Barks, Floyd Gottfredson, mielestäni nuo ovat piirtäjiä jotka tässä vaiheessa voisivat saada oman kovakantisen..

Vierailija

Minun mielestä Rodriques ansaitsee oman kirjan, hänen piirrostyylinsä on niin ihana, siinä voisi olla se sarja, jonka hän on itse käsikirjoittanut, joku Hiiripurilainen tai joku, en oikein muista, siksi, että hän on itse sen käsikirjoittanut, ei juonen perusteella, loput olisivatkin Suomessa ennenjulkaisemattomia! Sitten myös Rosa, jos häneltä joitakin ennenjulkaisemattomia vielä löytyy.

Vierailija

Rodriquesilta voisi tosiaan tulla sellainen kirja,mikä olsi täynnä ennen julkaisemattomia Ylävirran Yritystarinoita:) Mutta tuskin tulee :s

Hyviä piirtäjiä on paljon,ketkä ansaitsisivat oman Ankantekijät -kirjansa,esim;

Manrique,Heymansin veljeksiltä voisi tulla yhteinen kirja!,Bernado,Massimo De Vita,Roberto Vian,jne..Luettelo voisi jatkua ikuisuuksiin!

Ja Rosalta ja Barksilta ei tarvitsisi tulla Ankantekijät kirjaa koska heillä on jo omat kirjasarjansa,Floyd Gottfredsonilta tuskin tulee kirjaa,koska hän ei ole Ankantekijä vaan hiirentekijä :)

Vierailija

Temer kirjoitti:Tämmöinen keskustelu oli jo tänään,lue siitä mitä mieltä olen.

Oli vai? Ai, tulin tänne juuri vähän aikaa sitten, enkä ollut nähnyt tällaista, niin tein tämän. Paha juttu, vielä samana päivänä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat