Naispuolisia ankkapiirtäjiä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen vähän harmissani joutunut huomaamaan, että naispuolisia ankkapiirtäjiä on aika vähän. Tiedän vain kolme naisankkapiirtäjää: Lara Molinarin, Silvia Zichen sekä Wilma van den Boschin.

Tietääkö kukaan, onko heitä enemmän kuin nuo edellä mainitut?

Kommentit (11)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juuri nuo taitavat olla melkein ainoat. Olisi ihan kiva, jos heitä olisi enemmän. Käsikirjoittajia on sitten vähän enemmän. Ai niin! Oletko kuullut Margasta? Koko nimeltään Marga Querol Manzano.

Vierailija

Niin, kyllähän noita nais-puolisia piirtäjiä on aika vähän. Ehkä heitä joskus tulevaisuudessa tulee enemmän, niin minä ainakin veikkaan.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Juuri nuo taitavat olla melkein ainoat. Olisi ihan kiva, jos heitä olisi enemmän. Käsikirjoittajia on sitten vähän enemmän. Ai niin! Oletko kuullut Margasta? Koko nimeltään Marga Querol Manzano.

Olen ehkä kuullut(tai oikeastaan lukenut) sen nimisestä käsikirjoittajasta.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Krisse kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:Juuri nuo taitavat olla melkein ainoat. Olisi ihan kiva, jos heitä olisi enemmän. Käsikirjoittajia on sitten vähän enemmän. Ai niin! Oletko kuullut Margasta? Koko nimeltään Marga Querol Manzano.

Olen ehkä kuullut(tai oikeastaan lukenut) sen nimisestä käsikirjoittajasta.

Tämä Marga on nimenomaan piirtäjä. Käsikirjoittajat erikseen, mutta Marga on siis vielä yksi niistä harvoista piirtäjistä.

Vierailija

En ole koskaan ennen ajatellut onko olemassa naispuolisia ankkapiirtäjiä ja kyllähän niitä näkyy olevan. Tiedän ainoastaan nuo, jotka on mainittu.

Vierailija

Olis kiva nähdä niitä enemmän.Jotakin tasapuolisuutta pitää olla!Naisia TÄYTYY saada enemmän ankkapiirtäjiks!:)

Vierailija

Wilma van den Bochin piirroksia ainakin näkee usein Aku Ankan lehtien kansissa. Muita mitä tiedän ovat Marga, Lara Molinari. Laura Shaw oli vissiinkin käsikirjoittaja. Juu, niin oli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat