Asiaa akunaamoista...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko huomanneet, että jos hiiren vie jo kirjoitetun viestin akunaaman päälle, siihen ilmestyy laatikko, josta näkee, miten kyseinen akunaama tehdään!?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

Mattiii kirjoitti:Minulla on käytössä Mozilla Firefox. Ilo-97 minä käyttäisin mieluummin Firefoxia kuin Exploreria, koska Explorer on hitaampi.

<br />

IE on virusmagneetti. Tilttailee, hidastelee, keräilee viruksia ja ponnahdusikkunoita ja ties mitä vielä. Suosittelen (ilmaista) Mozilla Firefoxia.<br />

<br />

Firefoxin käyttäjät näkevät tosiaan "teko-ohjeet" hymiöön klikkaamalla hiiren kakkospainikkeella hymiötä. Alimmalla rivillä on kohta Vaihoehtoinen teksti, ja näköelimet siihen.

Se on myös totta, että Explorer kerää viruksia ja latailee kaikenmaailman ponnahdusikkunoita.

Vierailija

Minulla on käytössä Mozilla Firefox. Ilo-97 minä käyttäisin mieluummin Firefoxia kuin Exploreria, koska Explorer on hitaampi.

Vierailija

Juu, testasin Explorerilla että miten se näkyin. Tajusin, mutta yleensä (Aina) käytän Firefoxia eli ei paljon minua hyödytä.

Vierailija

Hymiön tiedot ei näy flockillakaan(selain)!!

Jos joku on kyllästynyt akua huolletaan tekstiin niin kannattaa käyttää Mozilla Firefoxia!!

Vierailija

En kauheena käytä hymiöitä joten mulle ihan sama. Ne saa näkymään myös jos painaa "Vastaa Viestiin". Mää muuten käytän Firefoxia.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mattiii kirjoitti:Minulla on käytössä Mozilla Firefox. Ilo-97 minä käyttäisin mieluummin Firefoxia kuin Exploreria, koska Explorer on hitaampi.

IE on virusmagneetti. Tilttailee, hidastelee, keräilee viruksia ja ponnahdusikkunoita ja ties mitä vielä. Suosittelen (ilmaista) Mozilla Firefoxia.

Firefoxin käyttäjät näkevät tosiaan "teko-ohjeet" hymiöön klikkaamalla hiiren kakkospainikkeella hymiötä. Alimmalla rivillä on kohta Vaihoehtoinen teksti, ja näköelimet siihen.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Joo mulla ei enää näy koska Mozillaan. Näkyy ne nytkin jos vastaa viestiin.

Tai hiiren oikealla ominaisuudet.

Niinpä olikin!

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

<br />

IE on virusmagneetti. Tilttailee, hidastelee, keräilee viruksia ja ponnahdusikkunoita ja ties mitä vielä. Suosittelen (ilmaista) Mozilla Firefoxia.<br />

<br />

Minä kanssa, käytän mozillaa, en ole ikinä mitään muuta käyttänytkään, paitsi koulussa käytetään exploreria...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat