Onko ihan kamalaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko ihan kamalaa teidän mielestänne, jos tulee vahingossa sama profiilikuva? Itse en ole sitä mieltä! Koska juuri äsken vaihdoin kuvan, en tiedä onko kenelläkään samaa kuvaa.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Luonnollisestikaan se ei ole kamalaa, mutta itse pidän ainakin siitä, että erotun joukosta, ja tätä kuvaa en ole tainnut nähdä kellään muulla. Luulen, että on jonkun verran kuvia, joita on hyvin harvalla käyttäjällä jos kellään (ainakin keskustelupalstalla keskustelevilla). En oikeastaan tiedä paljoa muiden kuin keskustelupalstan tyyppien kuvat, ei paljoa muiden profiileissa tule käytyä.

Vierailija

Yritän aina valita harvinaisen kuvan. Ei se minua haittaa jos jollain toisellakin keskustelu-tyypillä on sama kuva, mutta haittaa jos kaikilla on. Ei tämä niin hirveänm suosittu kuva ole. Kai`?

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Joskus se saattaa sekoittaa, mutta ei sille voi mitään.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Noo, en kyllä käyttäisi sanaa: kamala, muta kyllähän se potuttaa, jos monella on sama profiilikuva kuin minulla itsellään...:^/

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:AI kato tere samppa, ja aiheeseen :D En lle hyomannu kenelläkään muulla samaa kuvaa kuin itselläni.....;)

Tere vaan sullekkin BM, eksytkös sinä kohta Ruottin sivuille...;) Heh, Juu, kyrsii ja pahasti, kun jollain on sama kuva...:^/ Ei voi mitään...

Vierailija

Ei minua ainakaan suuremmin haittaa, vaikka oma profiilikuvani onkin aika suosittu. Mahdollisuus laittaa valokuva tms. olisi tämänkin takia kiva.

Vierailija

nahtis kirjoitti:olen nähnyt yhden jolla on ollut samanlainen profiilikuva kuin minulla,mutta ei se hirveää ole.

Minulla on on sama ja on ollut jo 13.3 nimisestä päivästä asti jos myös saan laskea mukaan Mac Ducky profiilini ajan.

Ymmärrettävää se on, että monilla on sama profiilikuva mikä ärsyttää paljon, mutta kun meitä on noin 50 tuhatta tyyppiä täällä ja niitä kuvia vain n. 100 eli ei jokaisella voi olla eri kuva.

Vierailija

Ei se haittaa jos on sama kuva, yritän itse kuitenkin valita kuvan jota muilla ei ole, kuten tämäkin, ja kyllähän profiilikuvasta alkaa tuntea tyyppejä...

Sami kirjoitti:eksytkös sinä kohta Ruottin sivuille...

Jos ei haittaa eksyn sinne itsekkin:D

Vierailija

Ei se minua haittaa, jos nyt parilla on sama profiilikuva, tiedän ,että Jonsku Ankalla on tämä sama kuva, mutta jos useammalla olisi sama kuva niin kyllä se vähän ottaisi päähän. Ehkä sitten vaihtaisin johonkin harvinaisempaan kuvaan.

Vierailija

Ihan pakolla joillain on sama profiilikuva, ei se tarkoita, että jos jollakin on sama, et saisi käyttää kyseistä kuvaa. Sitten on voi voi jos joku on niin lapsellinen ja tulee haukkumaan sen lyttyyn, jolla on sama profiilikuva, niin hän voi kyllä ihan syyttää itse itseään. Ei ole varmasti ketään, jolla ei esimerkiksi olisi samaa kuvaa kuin minulla. ;)

Vierailija

Ei se ole kamalaa. Minusta jokainen saa valita sen kuvan, joka sopii itselleen parhaiten, mutta profiilikuvia saisi olla enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat