akkariomaisuutenne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne kirjoitetaan kaikki akkariin liittyvät kirjanne

minulla on

6 täyttä akkarikansiota, akkareita, iines-lehtiä, roope-setiä, 4 näköispainosta, 2 ankkalinnan...kirjaa, minä aku ankka-kirja, extroja, extrakirja, 2 ankantekijää, 1 satasivuinen, 26 taskukirjaa

Sivut

Kommentit (20)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, tässä on:

32 taskaria

n. 20 Roope-setää

Noin 600 Aku Ankka lehteä

Noin 15 Aku Ankka Ekstraa

2 teemataskaria

3 jumboa

2 sudenpentujen käsikirjaa

Noin 8 kovakantista

Ja joitakin muitakin vielä...

Vierailija

Oivoi..ehkä joskus teen luettelon, on niin hirveät määrät, hylly ja laatikko kaupalla!! ja osa anteeksi vain kellarissa. Roopet hilasin sieltä vähänaikaa sitten.

Vierailija

No jotain 90 taskaria, 4 teemaa, jotain 50 extraa, 2 minitaskaria, lehtiä jotain 300 kpl, 1 jumbo, 6 sudenpentujen käsikirjaa, noin 20 kovakantista, 4 aku ja mikki mukeja, yksi aku lautanen ja en muuta muistakkaan...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Oivoi..ehkä joskus teen luettelon, on niin hirveät määrät, hylly ja laatikko kaupalla!! ja osa anteeksi vain kellarissa. Roopet hilasin sieltä vähänaikaa sitten.

Roopeilla oli varmaan yksinäistä siellä. :)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Oivoi..ehkä joskus teen luettelon, on niin hirveät määrät, hylly ja laatikko kaupalla!! ja osa anteeksi vain kellarissa. Roopet hilasin sieltä vähänaikaa sitten.

Roopeilla oli varmaan yksinäistä siellä. :)

Hehheh ei nyt sentään! :D olihan siellä monta Roopea, peräti iso laatikollinen seurasta ei puutetta, mutta en ollut niitä lukenutkaan, joten päätin tallentaa Roopet huoneeseeni.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Huoh, ei ole ensimmäinen tällainen...

No, tässä on:

218 taskaria

n. 165 Roope-setää

Yli 20 kansiollista ja paljon vanhempia Aku Ankka-lehtiä (yhteensä melkein 1000)

Yli 50 Aku Ankka Ekstraa

Paljon albumeita. (n. 50)

Näköispainoksia 14

Muita kovakantisia 59

2 Iines-lehteä

1 Taikaviitta 2000-lehti

15 teemaa

8 jumboa

4 erikoisnumeroa

1 Mikin dekkaripokkari

8 saksankielistä ankkajulkaisua

1 ruotsinkielinen ankkajulkaisu

Luultavammin on enemmänkin, mitä ei vain nyt tullut mieleen...

Vierailija

Tässä minun omaisuuteni:

170 Taskaria

200 Roope-Setää

Vuosilta 1960-2008 kaikki Aku Ankan lehdet

8 Iines lehteä

13 Jumboa

Yksi Jatkopala

Kaksi Aku-palaa

Kaikki Ankalliskirjastot

6 Ankantekijää

Kaikki Aku Ankan Juhlasarjat

2 Teemataskaria

Vuodelta 2007 Aku Ankan kaikki ekstrat

Yhteensä 30 kovantista

Lisäksi vielä 5 boksissa akkareita

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:Meillä on Aku Ankka-lehtiä tietynlaisissa &amp;amp;amp;#034;bokseissa&amp;amp;amp;#034; ja näitä &amp;amp;amp;#034;bokseja&amp;amp;amp;#034; on 44, jokaiseen mahtuu yli vuosi, näköispainoksia 17, kaikki Mini-Taskarit, kaikki Taskarit, kaikki Aku Ankan juhlasarjat, Kaikki Roope-sedät, 7 Ankantekijät- kirjaa, 12 Jumboa, 15 ulkomaalaista Taskaria, lehteä ja kirjaa yhteensä, yhteensä 61 isoa kovakantista, kaikki jätti kokoiset-kirjat, kaikki pienet kovakantiset, kaikki Aku-palat, kaikki Teemanumerot, kaikki erikoisnumerot, kaikki Iinekset, kaikki Ankkalinnan- kirjat, 13 figuuria, yli 100 sekalaista kirjaa, melkein kaikki extrat jotain 99, Aku paitoja ja kalentereita, kaikki joulumantelit, kaikki jouluparaatit ja kaikki muu sekalainen sekä Aku Ankan parhaita sarja täysin kokonaisena ja myös kaikki Roope-sedän aarrearkut.&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Minulta puuttuu tällä hetkellä 46 Suomessa julkaistua &amp;amp;amp;#034;Aku-kamaa&amp;amp;amp;#034;.&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Minulla on myös Aku ja Mikki aiheisia lautasia, tarjottimia kuppeja laseja, mukeja, haarukoita ym. tavaraa, eli siis suoraan sanoen minulla on mahdottoman paljon Akuun liittyviä asioita, vai pitäisikö sanoa että Walt Disney aiheista tavaraa. ;)&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Ja lisää löytyy vaikka kuinka paljon vielä muuta.

Sinulla on mahtava kokoelma!&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

ps. Onko sinulla kovakantisia alkuperäisiä vuosikertakirjoja 50 ja 60-luvulta?

Jep, onhan niitä meillä. Kaikki tähän asti.

Jos siis tarkoitit niitä tosi paksuja.

Hienoa. Kunnia sinulle! Sinulla on eniten julkaisuja näiltä sivuilta tietääkseni!:)

Wau ja nyyh!

Wau mikä kokoelma sinulla on!Ja nyyh,koska kokoelmani täällä sivustoilla ei ole enää suurin...

Kyllä on minullakin tuohon vielä matkaa!Mutta aion saada kaikki ankkajulkaisut (Suomen)haltuuni!

Tässä mun kokoelma suurin piirtein,en jaksa tarkalleen luetella:

-Kaikki taskarit (paitsi 344)

-Kaikki Roope-sedät

-Kaikki taskarin teemat

-Kaikki taskarin erik.nrot (paitsi nro1)

-about 60 kovakantista (mm. Ankantekijät,Ankalliskirjasto,Rosa-kirjoja,Juhlasarjat,Muutama jättikirja,Ankkalinnan kirjoja,Neljä Mestaria,Näkkäreitä,jne,,)

-about 100 albumia

-12 Jumboa

-Kaikki Aku Ankan Aikakoneet

-Kaikki AA Satasivuiset (puuttuu nro 13)

-kaikki mini-taskarit

-n.2000 kpl lehtiä (vuosilta 1954-2008)

-KK sarjisekstroja n. 50-100kpl

-Taikaviitta 2000 lehti

-AA ristikkolehtiä

-Joulumanteleita,yms.erikoisnumeroita

-Mä Hessu pokkari

-Hiiri joka tiesi liikaa -pokkari

-Superhessu,sankari paikallaan -pokkari

-iines pokkari 1

-Iines:tunteita ja toilauksia -kovakantinen

-Sudenpentujen käsikirjoja,yms.

-Kovakantisia taskareita

-Visukintun kielikylpyjä

-jne jne jne jne jne jne jne

Vierailija

Meillä on Aku Ankka-lehtiä tietynlaisissa "bokseissa" ja näitä "bokseja" on 44, jokaiseen mahtuu yli vuosi, näköispainoksia 17, kaikki Mini-Taskarit, kaikki Taskarit, kaikki Aku Ankan juhlasarjat, Kaikki Roope-sedät, 7 Ankantekijät- kirjaa, 12 Jumboa, 15 ulkomaalaista Taskaria, lehteä ja kirjaa yhteensä, yhteensä 61 isoa kovakantista, kaikki jätti kokoiset-kirjat, kaikki pienet kovakantiset, kaikki Aku-palat, kaikki Teemanumerot, kaikki erikoisnumerot, kaikki Iinekset, kaikki Ankkalinnan- kirjat, 13 figuuria, yli 100 sekalaista kirjaa, melkein kaikki extrat jotain 99, Aku paitoja ja kalentereita, kaikki joulumantelit, kaikki jouluparaatit ja kaikki muu sekalainen sekä Aku Ankan parhaita sarja täysin kokonaisena ja myös kaikki Roope-sedän aarrearkut.

Minulta puuttuu tällä hetkellä 46 Suomessa julkaistua "Aku-kamaa".

Minulla on myös Aku ja Mikki aiheisia lautasia, tarjottimia kuppeja laseja, mukeja, haarukoita ym. tavaraa, eli siis suoraan sanoen minulla on mahdottoman paljon Akuun liittyviä asioita, vai pitäisikö sanoa että Walt Disney aiheista tavaraa. ;)

Vierailija

Tässä taas mun:

600-700 lehteä vuosilta 1969-2008

n. 80 taskukirjaa

kymmenisen teemanumeroa

Ehkä 5 erikoistaskaria

1 Jumbo

Kaikki murrealbumit

Kaikki minitaskarit

20 albumia

9 Sudenpentujen käsikirjaa

1 Aku Ankka tietosanakirja

2 Visailukirjaa

1 Mikin dekkaripokkari

Puolisensataa Roope-Setää nro. 2-uusimman väliltä

1 Englanninkielinen lehti

2 lehteä ja 4 taskaria saksaksi

1 taskari slovakiaksi

1 taskari ruotsiksi

3 taikaviittalehteä

1 Extra

Monia muita akkareita mm. vuosilta 1969, 1975, 1991 jne. jne.

Kaikki lehdet vuodesta 1999.

Ja luultavasti vielä enemmänkin.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

D.F.D fani kirjoitti:Meillä on Aku Ankka-lehtiä tietynlaisissa "bokseissa" ja näitä "bokseja" on 44, jokaiseen mahtuu yli vuosi, näköispainoksia 17, kaikki Mini-Taskarit, kaikki Taskarit, kaikki Aku Ankan juhlasarjat, Kaikki Roope-sedät, 7 Ankantekijät- kirjaa, 12 Jumboa, 15 ulkomaalaista Taskaria, lehteä ja kirjaa yhteensä, yhteensä 61 isoa kovakantista, kaikki jätti kokoiset-kirjat, kaikki pienet kovakantiset, kaikki Aku-palat, kaikki Teemanumerot, kaikki erikoisnumerot, kaikki Iinekset, kaikki Ankkalinnan- kirjat, 13 figuuria, yli 100 sekalaista kirjaa, melkein kaikki extrat jotain 99, Aku paitoja ja kalentereita, kaikki joulumantelit, kaikki jouluparaatit ja kaikki muu sekalainen sekä Aku Ankan parhaita sarja täysin kokonaisena ja myös kaikki Roope-sedän aarrearkut.<br />

<br />

Minulta puuttuu tällä hetkellä 46 Suomessa julkaistua "Aku-kamaa".<br />

<br />

Minulla on myös Aku ja Mikki aiheisia lautasia, tarjottimia kuppeja laseja, mukeja, haarukoita ym. tavaraa, eli siis suoraan sanoen minulla on mahdottoman paljon Akuun liittyviä asioita, vai pitäisikö sanoa että Walt Disney aiheista tavaraa. ;)<br />

<br />

Sinulla on mahtava kokoelma!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:Meillä on Aku Ankka-lehtiä tietynlaisissa &#034;bokseissa&#034; ja näitä &#034;bokseja&#034; on 44, jokaiseen mahtuu yli vuosi, näköispainoksia 17, kaikki Mini-Taskarit, kaikki Taskarit, kaikki Aku Ankan juhlasarjat, Kaikki Roope-sedät, 7 Ankantekijät- kirjaa, 12 Jumboa, 15 ulkomaalaista Taskaria, lehteä ja kirjaa yhteensä, yhteensä 61 isoa kovakantista, kaikki jätti kokoiset-kirjat, kaikki pienet kovakantiset, kaikki Aku-palat, kaikki Teemanumerot, kaikki erikoisnumerot, kaikki Iinekset, kaikki Ankkalinnan- kirjat, 13 figuuria, yli 100 sekalaista kirjaa, melkein kaikki extrat jotain 99, Aku paitoja ja kalentereita, kaikki joulumantelit, kaikki jouluparaatit ja kaikki muu sekalainen sekä Aku Ankan parhaita sarja täysin kokonaisena ja myös kaikki Roope-sedän aarrearkut.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Minulta puuttuu tällä hetkellä 46 Suomessa julkaistua &#034;Aku-kamaa&#034;.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Minulla on myös Aku ja Mikki aiheisia lautasia, tarjottimia kuppeja laseja, mukeja, haarukoita ym. tavaraa, eli siis suoraan sanoen minulla on mahdottoman paljon Akuun liittyviä asioita, vai pitäisikö sanoa että Walt Disney aiheista tavaraa. ;)&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Sinulla on mahtava kokoelma!<br />

Vierailija

D.F.D fani kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:Meillä on Aku Ankka-lehtiä tietynlaisissa &amp;#034;bokseissa&amp;#034; ja näitä &amp;#034;bokseja&amp;#034; on 44, jokaiseen mahtuu yli vuosi, näköispainoksia 17, kaikki Mini-Taskarit, kaikki Taskarit, kaikki Aku Ankan juhlasarjat, Kaikki Roope-sedät, 7 Ankantekijät- kirjaa, 12 Jumboa, 15 ulkomaalaista Taskaria, lehteä ja kirjaa yhteensä, yhteensä 61 isoa kovakantista, kaikki jätti kokoiset-kirjat, kaikki pienet kovakantiset, kaikki Aku-palat, kaikki Teemanumerot, kaikki erikoisnumerot, kaikki Iinekset, kaikki Ankkalinnan- kirjat, 13 figuuria, yli 100 sekalaista kirjaa, melkein kaikki extrat jotain 99, Aku paitoja ja kalentereita, kaikki joulumantelit, kaikki jouluparaatit ja kaikki muu sekalainen sekä Aku Ankan parhaita sarja täysin kokonaisena ja myös kaikki Roope-sedän aarrearkut.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Minulta puuttuu tällä hetkellä 46 Suomessa julkaistua &amp;#034;Aku-kamaa&amp;#034;.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Minulla on myös Aku ja Mikki aiheisia lautasia, tarjottimia kuppeja laseja, mukeja, haarukoita ym. tavaraa, eli siis suoraan sanoen minulla on mahdottoman paljon Akuun liittyviä asioita, vai pitäisikö sanoa että Walt Disney aiheista tavaraa. ;)&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Sinulla on mahtava kokoelma!&lt;br /&gt;<br />

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

D.F.D fani kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:Meillä on Aku Ankka-lehtiä tietynlaisissa &amp;amp;#034;bokseissa&amp;amp;#034; ja näitä &amp;amp;#034;bokseja&amp;amp;#034; on 44, jokaiseen mahtuu yli vuosi, näköispainoksia 17, kaikki Mini-Taskarit, kaikki Taskarit, kaikki Aku Ankan juhlasarjat, Kaikki Roope-sedät, 7 Ankantekijät- kirjaa, 12 Jumboa, 15 ulkomaalaista Taskaria, lehteä ja kirjaa yhteensä, yhteensä 61 isoa kovakantista, kaikki jätti kokoiset-kirjat, kaikki pienet kovakantiset, kaikki Aku-palat, kaikki Teemanumerot, kaikki erikoisnumerot, kaikki Iinekset, kaikki Ankkalinnan- kirjat, 13 figuuria, yli 100 sekalaista kirjaa, melkein kaikki extrat jotain 99, Aku paitoja ja kalentereita, kaikki joulumantelit, kaikki jouluparaatit ja kaikki muu sekalainen sekä Aku Ankan parhaita sarja täysin kokonaisena ja myös kaikki Roope-sedän aarrearkut.&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Minulta puuttuu tällä hetkellä 46 Suomessa julkaistua &amp;amp;#034;Aku-kamaa&amp;amp;#034;.&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Minulla on myös Aku ja Mikki aiheisia lautasia, tarjottimia kuppeja laseja, mukeja, haarukoita ym. tavaraa, eli siis suoraan sanoen minulla on mahdottoman paljon Akuun liittyviä asioita, vai pitäisikö sanoa että Walt Disney aiheista tavaraa. ;)&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Sinulla on mahtava kokoelma!&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Hienoa. Kunnia sinulle! Sinulla on eniten julkaisuja näiltä sivuilta tietääkseni!:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat