syyskuun 2008 kivoin käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tämä ilmestyy joka kuukausi,kirjoitatte kivoimman keskustelijan nimen, ja luen vastaukset kuun lopussa.älä äänestä itseäsi.kivoimmalle on luvassa mainetta ja kunniaa.

Sivut

Kommentit (277)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

lordi-rock kirjoitti:Ermelä Sami-96 ja Ankkarock ovat mun.

Kummasti mun nimimerkistä keksitään muunnoksia :)&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

djjlordi, lordi-rock,...

Vai johtusko Lordin huimasta viisuvoitosta?

Siitäkin aikaa jo 2 ja ½ vuotta melkein, jotkut vähän hidasälyisiä sitten...

Lordin voitto oli ainutlaatuinen tapaus, se ei unohdu kaks ja puoles vuodes, uskon ettei sadassakaan vuodessa.

Lordi-faneja voi olla edelleenkin.

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Parhaat tyypit ovat edelleen Mary-Kate <33, Ankkarock sekä Taikisfani. Ehdottomasti. Siinä olivat minun mielestäni. <br />

<br />

Ja sitten on pari hyvää huumorintajuista tyyppiä. (Erityisen). Elikkä siis Salwer, djlordi ja adz. Ainakin minua huvittavat jotkut heidän viestinsä. Ja muitakin hyviä on tietysti..<br />

<br />

Kiitokset Otto Ankalle, jos en nyt jo kiittänyt. En muista.. Muisti taas pätkii. Olen jo niin vanha. ;DD.

Sinäkin olet yhä minun mielestäni parhaimmasta päästä. <3 Taidan olla ilmoittanut jo listani, ellei minunkin muistini nyt taas ala p-ä-t-k-i-ä? Noooo, sanon sen vielä ihan kuun lopussa.

Sinähän et ole vanhusta nähnykään. ;D

Vierailija

Jollakin aiemmalla sivulla äänestin Salweria, mutta otanpas sen takaisin! Liian aikainen äänestys. Luulin sen olevan ELOKUUN kivoin käyttäjä! Eli ääneni tulee myöhemmin tässä kuussa. Anteeksi sekoilustani!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mary-Kate kirjoitti:Kiitokset minut maininneille, jos niitä nyt edes oli ollenkaan. Nämä henkilöt ovat ainakin mainitsemisen arvoisia; Jonsku Ankka &lt;3, Hanhihannu, Ankkarock, Adz, Akuhullu97, Sami-96, Salwer1st/, Wonderlust, MaD, Otto Ankka-94, Frodo95, Duke Duck, Djlordi, Rosa4tehwin, King Henkka, Mattiii, Akulainen95, Taikisfani, Mikko M, Tukedi, Mirkku sekä monet muut. Tiedän, että joitakin puuttui, anteeksi siitä. <br />

<br />

Hui kauhistus muuten, miten lyhyitä viestejä olen tähän keskusteluun kirjoittanut ensimmäisinä päivinä, kun rekisteröidyin tänne. Nyt oikein hävettää.

Kiitos Mary-Kate! Ja jos pitää sanoa vain yksi eli PARAS käyttäjä sanon Adz, monet muutkin ovat tosi hyviä kyllä :D.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:Kiitokset minut maininneille, jos niitä nyt edes oli ollenkaan. Nämä henkilöt ovat ainakin mainitsemisen arvoisia; Jonsku Ankka &amp;lt;3, Hanhihannu, Ankkarock, Adz, Akuhullu97, Sami-96, Salwer1st/, Wonderlust, MaD, Otto Ankka-94, Frodo95, Duke Duck, Djlordi, Rosa4tehwin, King Henkka, Mattiii, Akulainen95, Taikisfani, Mikko M, Tukedi, Mirkku sekä monet muut. Tiedän, että joitakin puuttui, anteeksi siitä. &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Hui kauhistus muuten, miten lyhyitä viestejä olen tähän keskusteluun kirjoittanut ensimmäisinä päivinä, kun rekisteröidyin tänne. Nyt oikein hävettää.

Kiitos Mary-Kate! Ja jos pitää sanoa vain yksi eli PARAS käyttäjä sanon Adz, monet muutkin ovat tosi hyviä kyllä :D.

Ohos monet superkiitokset lähtee nyt! :D Oot mun listan ykkönen ollu alusta asti. On täällä paljonkin hyviä reiluja hauskoja käyttäjiä, varmaan ne kaikki tietääkin sen!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

lordi-rock kirjoitti:Ermelä Sami-96 ja Ankkarock ovat mun.

Kummasti mun nimimerkistä keksitään muunnoksia :)&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

djjlordi, lordi-rock,...

Vai johtusko Lordin huimasta viisuvoitosta?

Siitäkin aikaa jo 2 ja ½ vuotta melkein, jotkut vähän hidasälyisiä sitten...

Lordin voitto oli ainutlaatuinen tapaus, se ei unohdu kaks ja puoles vuodes, uskon ettei sadassakaan vuodessa.<br />

Lordi-faneja voi olla edelleenkin.

Tottakai varmasti onkin, eikä haittaa vaikka tuollaisia nimiä tehdään, olihan se Lordittajakin, mutta ei ole pitkään aikaan nyt näkynyt.

Vierailija

Sori kauheesti toi äskönen viesti mutta tää mun kone lähetti ton viestin kesken kirjoituksen. Sooooooori. Eli asiaan. Olen sanonut aikaisemmin että kivoin on ollut Akuhullu97 ja lisään vähän nimiä:Ankkarock,Mary-Kate,adz,Jonsku Ankka ja Mattiii ovat olleet kivoja käyttäjiä. Kiitos kaikille jotka ovat sanoneet minut!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

D.F.D fani kirjoitti:Edelleenkin kivoimmmat käyttäjät ovat:djlordi, Aleksi MacAnkkhullu010898 ja adz.

Noniin Adz, kyllä säkin pääset edes jonkun listalle :)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä, MaD on Mac Ducky.

Jonzkuaku kirjoitti: Luin kaikki läpi ja eipäs ole minun nimeä. No olen ainakin aktiivinen mutta en kauhean kiva teidän mielestä.....

Hei, juuri tuo on aika tyhmää. Sinä olet ihan kiva käyttäjä, mutta ei pidä alkaa heti marista, jos itseä ei listalla mainiota. Sitäpaitsi tämä on vain (huom.) KIVOIN käyttäjä, voit ihan hyvin olla jonkun listalla toisena.:)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat