Legendaarinen 1951 luku.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinkas moni teistä tietää miksi se on niin legendaarinen.

Kommentit (13)

Vierailija

Djlordi ja adz: Lintsaatteko koulusta, vai miksi olette täällä joskus klo 11 aikaan? Tämä on tarkoitettu varsinkin djlordille.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Djlordi ja adz: Lintsaatteko koulusta, vai miksi olette täällä joskus klo 11 aikaan? Tämä on tarkoitettu varsinkin djlordille.

On tullut monta kertaa jo tämä sanottuakin: Olen toisen asteen koulussa jo ja sellaisella linjalla jossa ollaan paljon koneella.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:Djlordi ja adz: Lintsaatteko koulusta, vai miksi olette täällä joskus klo 11 aikaan? Tämä on tarkoitettu varsinkin djlordille.

On tullut monta kertaa jo tämä sanottuakin: Olen toisen asteen koulussa jo ja sellaisella linjalla jossa ollaan paljon koneella.

Tosiaan, nyt muistankin että olet sanonut tuon aiemmin. Nyt pitäisi vielä saada adz:lta vastaus. Itse en pääse koneelle koulussa kovinkaan usein.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Tosiaan, nyt muistankin että olet sanonut tuon aiemmin. Nyt pitäisi vielä saada adz:lta vastaus. Itse en pääse koneelle koulussa kovinkaan usein.

Mäkään en tiedä adz:sta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat