Kenen piirtäjän tarinoita haluaisitte enemmän Akkariin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse haluaisin Barksin (Barksia ei ole Akkarissa koskaan liikaa :)), Murryn ja Rosan tarinoita. William van Hornia tai Feriolia voisi myös tulla lisää.

Sivut

Kommentit (24)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tosiaan! Hyvä kun muistutit Gottfredsonista. Olin jäänyt aika paljon paitsi hänen tarinoistaan kunnes lainasin kirjastosta Minä Mikki Hiiri -kirjan. Ihastuin tarinoihin ikihyviksi. Muuten seuraavassa Akkarin ekstran teemanumerossa joka ilmestyy lokakuussa, julkaistaan pitkä Floydin klassikko! Jippii!

Onko sellainenkin tulossa? Mainiota! Onneksi tilaan ekstraa...:) Kiva saada Gottfredsonin klassikko lehteen!:)

Vierailija

Minäkin haluaisin lisää Gottfredsonin tarinoita. Carl Barksia ehdottomasti lisää ja tykkäisin, että tulisi lisää Rosaa. Marco Motan, Romano Scarpan ja Cavazzanon tarinoita voisi mielestäni tulla lisää ja kaipaan myös Jippesin sudenpentu tarinoita. Niin ja Marco Rotan tarinoita saisi olla lisää.

Vierailija

Enpäs oikein tiedä..

Barks on jo kauan kirjoittanut ja piirtänyt akkareit ja viime vuonnakin tuli tosi paljon Barksia! Mutta sen voin sanoa että jos kuka ,niin minä en Barksiin väsy!!

Rosa taas piirtää ja kirj. taas aika pitkiä tarinoita (joissa ei yleensä ole ankkalinna tapahtuma paikkana) Kaipaan enemmän Barksia kuin Rosaa..

Onhan maailmalla muitakin hyviä piirtäjiä..

Vicar on hyvin mielenkiintoinen, tosin olen lukenut niitä tarinoita aika paljon , mutta en kertaakaan ole miettinyt näin: onpas huono ym.

Joten lisää Vicaria!:)=)

Myös:Gottfredsonin,Marco Rotan, Scarpan, Cavazzanon tarinoita!

ja ai nii=) tietysti myös Jippesin !!=)

R

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mistä tämä johtuu, että kaikki haluaa Rosaa? Rosaahan on noin joka kymmenes lehti lähes täynnä, eli tarinat ovat kaikille jo pian tuttuja. Mieluummin jotakin uutta, eli mielellään italialaista Giorgio Cavazzanoa Akkariin.

Vierailija

Oi kuinka olenkaan alkanut tässä kaipaamaan Vicarin tarinoita enemmän Akkariin taas! Ennen niitä oli tyyliin joka toinne viikko, nyt taas ei oikeastaan yhtään... Hän piirtää loistavasti, sellaisia perus-Akuja ja tarinatkin ovat niitä kivoja ja turvallisia Ankkalinnaan sijoittuvia juttuja, joissa Aku koheltaa. Vicarin vanhoja sarjoja varsinkin kehiin nyt!

Don Rosan tarinoita kaipaan aina ja luen niitä vanhoja uudestan ja uudestaan. Hän osaa piirtää ihanan yksityiskohtaisesti! Ja tarinoissa on aina niitä hauskoja vitsejä. Käsikirjoitukset ovat todella mahtavia! Mutat Rosaa ei kyllä varsinkaan saa olla liian usein Akkarissa. Muuten menee se odottamisen ilo, you know. ;)

Niin ja Kari Korhosen tarinoita ehdottomasti lisää! Pitäähän sitä jotain suomalaista aina olla. Tyyppi osaa piirtää hyvin Ankkoja ja jutut ovat mielenkiintoisia. Harmittavan vähän juttuja häneltä vaan on ilmestynyt. Ainakin Aku Ankassa.

Mutta nyt tällä hetkellä oikeastaan kaipaan kaikista eniten jotakuta uutta tyyppiä, joka osaa OIKEASTI piirtää! Ei mitään uusia kämäsiä tyyppejä, jotka ei vaan yksinkertasesti osaa piirtää taikka käsikirjottaa.

Hmmm, minullekaan se ei ikinä mikään tunnu kelpaavan. Ehkä menen mökille ja kaivan vanhoja Akkareita jostain. Niitä suorastaan rakastan! Tai ehkäpä alan itse Ankka-piirtäjäksi taikka -käsikirjoittajaksi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat