Häiriköt eivät mielestäni kuulu tänne.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestäni ei ole mitään niin ärsyttävää, kun jos joku häirikkö vähän innostuu, ja laittaa kasapäin turhia aiheita! Kuten jos joku vain laittaa "moi" ja satatuhatta kysymysmerkkiä! Onneksi on olemassa "ilmoita asiattomasta viestistä" painike.Itse en ole joutunut painamaan sitä. Eli mitä mieltä olette häiriköistä? Sanoin jo mielipiteeni, ja se oli...

Häiriköt eivät kuulu tänne! Joo, sori, viestistä tuli aika pitkä.

Sivut

Kommentit (21)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen kaikkien kanssa yhtämieltä siitä etteivät häiriköt tietenkään kuulu näille sivuille, koska turhat viestit ja keskustelut vievät tilaa paremmilta ja asiallisilta viesteiltä ja keskusteluilta jne. Yksi keino estää tällainen häiriköinti on mielestäni se, että tällaisilta käyttäjiltä otettaisiin mitallit pois sekä saisivat jonkin mittaisen porttikiellon ainakin keskusteluihin. Miltä kuulostaisi?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

No eivät ne tietenkään tänne kuulu, mutta minkäs teet. Häiriötekijöitä kun on joka foorumilla, joten ei tämä ole poikkeus.

Näitäkin keskusteluita on jo tusinoittain. Ihan hyvin olisit voinut kielipiteesi kaikenkarvaisista häiriötekijöistä pistää johonkin niistä.

Ilo-97 kirjoitti: Joo, sori, viestistä tuli aika pitkä.

Tuo ei kyllä ole pitkää viestiä vielä nähnytkään xD

Vierailija

MIKÄ ÄLYNVÄLÄYS!!! Minä kun luulin että ne kuuluu tänne... :^/

Juu, vitsi oli, ne ei kuulu tänne, ja tästäkin asiasta on mielestäni jo jauhettu ihan riittämiin, paitsi ehkä nyt ne uusimmat käyttäjät, jotka vasta on rekisteröitynyt ihan näinä päivinä...

Vierailija

Otsikon olisi voinut kirjoittaa paremmallakin tavalla, kuten: "Kuuluvatko häiriköt mielestänne tänne?" mutta kirjoititkin otsikkoon oman mielipiteesi. Ja häiriköt eivät kuulu tänne, se on totta.

Vierailija

Joo, tiedän, se ei ole kovin pitkä... mutta en yleensä kirjoita edes noin pitkiä. Keskusteluita samasta aiheesta on paljon, mutta erehdyin nyt kirjoittamaan tämän.(h)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:No eivät ne tietenkään tänne kuulu, mutta minkäs teet. Häiriötekijöitä kun on joka foorumilla, joten ei tämä ole poikkeus.<br />

<br />

Näitäkin keskusteluita on jo tusinoittain. Ihan hyvin olisit voinut kielipiteesi kaikenkarvaisista häiriötekijöistä pistää johonkin niistä.<br />

<br />

Ilo-97 kirjoitti: Joo, sori, viestistä tuli aika pitkä.

Tuo ei kyllä ole pitkää viestiä vielä nähnytkään xD

Mietinpä aivan samaa... Heh! No, asiaan.

Kuten sanoit, häirikötöntä foorumia ei vielä ole perustettukkaan. Tämä on miltei mahdotonta, sillä aina joku ***** tuppautuu mukaan. Toki olisi toivottavaa, että olisi mahdollisimman vähän häiriköitä, se on varmasti jokaisen foorumin yksi tavoite. Niin, näitä Häirikkö-keskusteluja on aika paljon, ei jokaiselle tarvitse uutta tehdä. Ja tämän foorumin kohdalla ollaan nyt viimeisien viikkojen aikan menty hurjasti väärään suuntaan. Späm.ääjät ovat lisääntyneet (mikä on toisaalta ymmärrettävää käyttäjämäärän lisääntyessä), ja muutenkin on aika paljon trollia sun muuta. No, toivottavasti tästä tilanteesta päästäisiin ylöspäin, ja että tästä paikasta tulisi parempi. Ja myöskään ei enää tulisi uusia trolleja, tulisi vain positiivisiä käyttäjiä, jotka eivät tekisi turhia keskusteluja, tuplapostauksia, ym. Toki on ymmärrettävää, että kaikki käyttäjät eivät osaa oikeinkirjoituksen saloja, mutta kuitenkin viestien laatua voi parantaa, edes pistämällä kaiken samaan viestiin.

Vierailija

Jos jotain vihaan, niin juuri noita häiriköitä. En voi käsittää, että miksi jotkut häiriköivät (tai muuten trollailevat)!

Minä olen joutunut painamaan ilmoita asiattomasta viestistä-painiketta montaa kertaa (arviolta noin 100 kertaa).

Vierailija

Häiriköt ei sovi minnekkään asialliselle sivulle kuten tänne, mutta niitä vain tulee. Pitäisi yrittää kestää niitä, koska ei ne ainakaan mun elämää pilaa kokonaan. Mutta on kyllä idiootti hommaa kun tekee kaiken maailman turhia keskusteluja ja vieläpä ihan tahalleen! :s

Otto Ankka-94 kirjoitti: Minä olen joutunut painamaan ilmoita asiattomasta viestistä-painiketta montaa kertaa (arviolta noin 100 kertaa).

Itse en paina kovin usein "ilmoita asiaton viesti" painiketta, koska ei ole ollut tarve, kun muut painaa puolestani, mutta muutaman kerran on pitänyt painaa! (Huh, noin sata kertaa olet painanut sitä...monesti totta maar)

Vierailija

ärsyttävää kun joku laittoi kerran rutosti turhia keskusteluita esim: kello!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sellainen ärsyttäää

nahtis
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

minun ensimmäiseen viestiketjuun laitettiin arvioltani yli 10 kertaa joku turha viesti jossa sanottiin vain jotain yhtä kirjainta tai pelkkää huutomerkkiä.toivottavasti häiriköt lähtevät lähi aikoina pois tästä sivustosta koska he tekevät minun mielestä vain ilkivaltaa.(h)

Vierailija

Häiriköt pilaa kaikki keskustelupalstat! Ärsyttää varsinkin se, jos ne tekee jotain faniclubeja ja ties mitä roskaa. Joskus muistaakseni kun kirjoitin tänne jonkun järkevän viestin, niin joku tyyppi sanoi mulle näin: MillaMagia8, sulla on tosi tyhmä kuva! Ja arvatkaa ärsyttikö.

Sori, meni jo pikkuisen aiheesta ulos.

Vierailija

Vai niin. Luuletko, että meidän muitten mielestän ne sitten kuuluvat tänne? Vastaus on ei! Mitä järkeä tehdä tämän kaltainen keskustelu! Kyllä minä tiedän,että et ole trolli ja, että mielestäsi tänne eivät trollit kuulukkaan! Tästä ne trollit juuri innostuvat, kun huomaavat olevansa oikein kurjia! Trolleista ei kuulu välittää! Sitten he lähtevät, kun huomaavat, että emme välitä heistä!:^)

Vierailija

Täysin samaa mieltä. Sellainen ei haittaa, jos laittaa vahingossa saman aiheen kuin joku toinen, mutta se on jo ärsyttävää jos nm. huutaa, käyttää liikaa huuto -ja kysymysmerkkejä, haukkuu muita yms. Itse en ole kyllä vielä huomannut. (Hyvä sanoa, rekisteröidyin tänne eilen 8'DD)

Onneksi ylläpito pitää huolen siitä, että häiriköijät pistetään kuriin.

*kjäh kjäh* *lähtee häiriköimään* x)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat