Isoin raha, jolla olet kerralla ostanut Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen ostanut 20€(vain).Ei ole pakko olla Aku,Kunhan joku Ankkalinnalainen, siis vaikka tämä voisi olla jonkun lista: "4 Iines lehteä,taskaria ja yhden Roope-setä lehden maksoi yhteensä 22€"(esimerkki)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Sanotaanpa vaikka että kaksisataaviisikymmentäseitsemän€, hehheh! tajusitteko tuosta yhtään mitään(?), no se oli 257€.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Taisi olla 25,00€ eli hullun suuri summa (meinasin näet dödätä luovuttaessani sen. Minkäs sitä pihiydelleen mahtaa...).

Ymmärrän tunteesi! Kahdesti mietin minäkin, esim.Rokkikukkoja hinta äkkisiltään on hirveä ja pihi olen ja onnekas säästeliäs, olen sanonut että muistutan Hannun ja Roopen välimaastoa.

Kerran se vain kirpasee..osaankin arvostaa kalliita Akukirjoja.

Vierailija

Sori pilkunviilaus, mutta tuohon otsikkoon olisi voinut laittaa suurin rahamäärä, jolla olet... Noh, ymmärtäähän tuon; ei pahalla. No asiaan, itse ostin tässä vähän aikaa sitten Kadonneen kirjaston vartijat sekä Ekstra 9-14 yhteensä 37,90€.

Vierailija

adz kirjoitti:On se kolminumeroinen luku.

Onko tuo jokin kompa? Kenties 9,50€? Jos olet todella stasella Akuja ostanut, niin ei voi muuta sanoa, kuin, että olet joko Akuhullu, tai hirveä rahan haaskaaja!

Vierailija

Ostan yleensä sellaiset kaksi julkaisua kerralla. Isoin summa mitä kerralla oli muistaakseni 19,00€ + toimituskulut = 25,00€.

Julkaisun nimi oli Musta Ritari ja muita Don Rosan parhaita.

;D. Adz, oletko ostanut yli satasella, vai tarkoitatko esim. lukua 7,50.

Vierailija

Imatralla oli ihan sika kallis pikku kauppa ja olin vähän tyhmäkin koska Kadonneen Kirjaston Vartijat-kirjan olisi saanut kahellakympillä Suomalaisesta, mutta minä "hölmö" ostin sen 40€!!

Vierailija

Ostoslista kirpparista:

1. Roope-setä nro 1 2000.

2. Aku Ankan taskukirja 300, 331 ja 296.

3. Ankantekijät-kirja (En muista mikä.)

Kiitos ostostanne! Tässä lasku: 30, 95 €! Kiitos käynnistä! Älkää enää koskaan tulko tänne! Sellainen lista!

Vierailija

Tarkoittaakohan Jonku todellakin, että postikulut olisivat 25€? Minä en niin kalliilla ostaisi; ). No, itse ostamani kallein ankkajulkaisu on Kadonneen kirjaston vartijat, 29,90. Minäkään en osta kovin montaa julkaisua kerralla, eniten olen ostanut kai kolme taskaria samana päivänä.

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:

;D. Adz, oletko ostanut yli satasella, vai tarkoitatko esim. lukua 7,50.

Sitähän minäkin. Varmaankin ostanut yli satasella, koska ei adz yleensä pilaile.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat