Vanhat sivut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka oli kirjautunut vanhoille sivuille? Tälläinen aihe on jo ehkä mutta en löytänyt tälläisiä Itse en ollut kirjautunut tänne ennen uusia sivuja :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En nyt kovin hyvin muista olinko rekisteröitynyt vanhoille sivuille. No kuitenkin kävin niillä sivuilla aika harvoin, ja silloinkin kävin katsomassa Don Rosan sukupuuta, joka olisi näille uusille sivuille tarpeellinen.

Vierailija

Minä olin rekisteröitynyt sinne. Ensin kävin usein, sitten kävin vain vastaamassa viikon kysymykseen, sitten lopetin siellä käymisen kokonaan. Minunkin täytyy myöntää, että ne entiset sivut olivat tylsät.

Mutta sitten... maaliskuussa 2008... luin Akkarin mukana tulleen nettiliitteen... ja sain akuankka.fi-pistoksen! Nykyään viestittelen täällä säännöllisesti, ja teen enemmän tai vähemmän hyviä keskusteluja.

Vierailija

Minäkään en ollut rekisteröitynyt vanhoille sivuille, mutta olen käynyt siellä, oli siellä kivojakin jutuja, esim. Rosan haastattelu ja Päivän kysymys.

Vierailija

Kyllähän minä vanhoille sivuille olin rekannut, mutta en käynyt sielä kertaakaan. Sivut livat huonot mielestäni. Kerran vain kun tulin tänne huomasin, että sivut olivat uudistuneet. Nämä nykyiset sivut ovat parhaat, kiitos toimituksen!:^)

Vierailija

Rekisteröidyin tänne vasta, kun uudet sivut ilmestyivät, mutta ilman reggausta, kävin täällä harvoin ostamassa, joitain uusia julkaisuja netin kautta.

Vierailija

Rekisteröidyin tänne eilen. :D Mutta kävin kyllä sivuilla ainakin joka toinen päivä. Mielestäni uudet sivut ovat paljon paremmat, selailu on hauskempaa ja helpompaa.

Vierailija

Kyllähän minulla siellä nikki oli, pari kertaa kävin siellä enimmäkseen tilaamassa kansioita. Kyllä nämä uudemmat vain paremmat ovat.

Vierailija

Joo tälläinen aihe on ollut, olin rekannut sivuille vuosia sit, kävin sillotällöin, ja uudistetut sivut tuli tosi tarpeeseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat