Minitaskarit 1 - 3 :)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sulla jo kaikki kolme ?? Kerro mielipiteesi niistä. Mikä oli lempparitarinasi ?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tonzy kirjoitti:Juuh, en ala tuhlaamaan 4,50 euroa tuollaisen vaaksan kokoiseen niteeseen.Aku Ankan Taskukirja, se aito ja oikea on jo olemassa.Turhia nämä '' mini '' taskarit.

olen täysin samaa mieltä ! en aijo tuhlata melkeen vitosta johonkin mini taskariin kun isot on parempia ja saa samalla hinnalla tai jos laittaa vähän lisää saa esim. jumbo taskarin , et silleen :D

Vierailija

Omistan kyllä kaikki, mutta ei ole mitään erityistä tarinaa.

Tässä oma järjestykseni:

1.numero 2:Rikkaista rikkain

2.numero 1:Aku on ykkönen

3.numero 3:Kolmen kopla

Uskon että neljännestä numerosta (Kuvassa Aku) tulee aivan yhtä hyvä kuin muistakin Mini-Taskareista.

Vierailija

On 2 ja 3. Aijon ostaa ykkösen kirpparilta sitten kun se tulee. Onneksi Tampereella ei ole paljon ankkafaneja mun tietääkseni. Kolmosen tarinat ovat ihan hyviä vaikka en ole lukenut kaikkia. Kakkonen on vähän huononmpi mutta ei sekään huono.

Vierailija

Juuh, en ala tuhlaamaan 4,50 euroa tuollaiseen vaaksan kokoiseen niteeseen. Aku Ankan Taskukirja, se aito ja oikea on jo olemassa. Turhia nämä '' mini '' taskarit.

Vierailija

Minun serkullani on kaikki kolme, mutta itselläni on vain Mini-Taskari 1(olen lukenut kakkosen ja kolmosen serkun luona). Paras tarina on varmaan ykkösessä oleva Talonmies vastoin tahtoaan.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat