Mikäs on sun lempipeli - ja sivu aku ankan nettisivuilla ??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä pidän ainakin Wizard of the mickey - pelistä. Lempisivusto on ehdottomasti KESKUSTELU Sivu ...

Kommentit (8)

Vierailija

Lempisivu on keskustelu ja peli on ööö trampoliinipuhallus ja kuolemattomat kuplat (vaikka se on liian helppo)

Vierailija

Karhukoplan tramppa on ok. En paljoo pelaa kun oli häikkää pelitallennuksissa eli turhauttavaa..ja miksikön pasiipat ja muut huijarit edelleen on tuon pelin listan kärjessä.

Sivu on tietty keskustelut ja kisat.

Vierailija

Tässä vähän asiaa ja LUEKKIN TÄMÄ VIESTI! Ensinnäkin Keskustelut ei ole mikään sivusto, vaan osa akuankka.fi:stä. Olen kyllä samaa mieltä,että keskustelut on paljon parempi, kuin joku Akupedia.Jos tosiaan haluat tietää lempi pelini, niin se on ankallisvisa.Myös witzards of mickey on hyvä, mutta on huono, kun sielä ei ole ikinä muita. Miksi muuten kerroit, että "KESKUSTELU on minun(siis sinun)lempi sivu"? Eihän se liity mitenkään tähän lempipeliin!:^)

Mutta ihan hyvä keskustelu, vaikka näitä onkin jo jonkin verran ja onhan tämä oikeassa paikassa,että ei se niin kamalaa ole, jos sanoitkin keskustelujen olevan sivusto, että ei se haittaa.:D:)

Vierailija

Mc Skeptik 2nd/ kirjoitti:Tässä vähän asiaa ja LUEKKIN TÄMÄ VIESTI! Ensinnäkin Keskustelut ei ole mikään sivusto, vaan osa akuankka.fi:stä. Olen kyllä samaa mieltä,että keskustelut on paljon parempi, kuin joku Akupedia.Jos tosiaan haluat tietää lempi pelini, niin se on ankallisvisa.Myös witzards of mickey on hyvä, mutta on huono, kun sielä ei ole ikinä muita. Miksi muuten kerroit, että "KESKUSTELU on minun(siis sinun)lempi sivu"? Eihän se liity mitenkään tähän lempipeliin!:^)<br />

Mutta ihan hyvä keskustelu, vaikka näitä onkin jo jonkin verran ja onhan tämä oikeassa paikassa,että ei se niin kamalaa ole, jos sanoitkin keskustelujen olevan sivusto, että ei se haittaa.:D:)

Ärsyttää nuo hymiöt... tunkee itsensä joka väliin! Saisivat keksiä eirin konstin pistää niitä.

Vierailija

Mc Skeptik 2nd/ kirjoitti:

Mc Skeptik 2nd/ kirjoitti:Tässä vähän asiaa ja LUEKKIN TÄMÄ VIESTI! Ensinnäkin Keskustelut ei ole mikään sivusto, vaan osa akuankka.fi:stä. Olen kyllä samaa mieltä,että keskustelut on paljon parempi, kuin joku Akupedia.Jos tosiaan haluat tietää lempi pelini, niin se on ankallisvisa.Myös witzards of mickey on hyvä, mutta on huono, kun sielä ei ole ikinä muita. Miksi muuten kerroit, että &#034;KESKUSTELU on minun(siis sinun)lempi sivu&#034;? Eihän se liity mitenkään tähän lempipeliin!:^)&lt;br /&gt;<br />

Ärsyttää nuo hymiöt... tunkee itsensä joka väliin! Saisivat keksiä eirin konstin pistää niitä.

No niinpä..laitoin yhteen keskusteluun kolme plussaa tuli vain yksi ja ankannaama..outoa!

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Den besta staden i www.akuankka.fi/keskustelu. Tuo ei ollut tarkoitettu linkiksi. Peleistä paras on Ankallisvisa, Karhukoplan trampoliininpuhallus. Oikeastaan mikään ei kyllä ole hyvä.

Besta staden? ( den bästa staden tarkoittaa ainakin rutsiksi parasta kaupunkia: )) Peleissä en ole kovinkaan usein, mutta Ankallisvisa ja Tunnista piirtäjä ovat ehkäpä parhaimmat, ja Keskusteluissa viihdyn parhaiten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat