Tykkäsittekö Ankka - gallerian uudesta kilpasta ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ainakin tykkäsin ! Aion laittaa piirustukseni sinne. Kuulemma veljenikin aikoo ... No, kertokaa ihmeessä mielipitenne tekin !!

Kommentit (13)

Vierailija

Se on Kilvasta, ei kilpasta! Muutenkin ei näyttelyt ole "kilpoja".Itse en osallistunut, enkä osallistu, tuohon näyttelyyn.:^)

Vierailija

Ooolen lähettänyt sinne neljä "töherrystäni". Kaksi sinne kansikuvajuttuun, yhden lomakuvan ja sitten yleisurheilevan aku-kuvan. Ja olen just tekemässä kuvaa siihen koulugalleriaan.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Laitoin vasta sinne päänäyttelyyn kuviani. Jos käytte heti katsomasa. Niin näette osan niistä galleria etusivulta.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Tuliko sinne jo uusi galleria? Siis ei ole enää se "Lomakuvia" - osio vain joku muu? No sittenhän sinnep pitää lähettää sinne jotain piirroksia.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nyt kyllä ottaa äidinkielifriikin kielikorvaan ja pahasti: kuinkas tuo kilpa-sana taipuukaan? Ei ainakaan kilpasta.

Toivottavasti ehdin jotain piirtää, on vaan tajuttoman hidasta kun ensin ideoin, luonnostelen, luonnostelen lopullisen version, tussaan, skannaan ja väritän Photoshopila. Koeviikkokin puskee pikku hiljaa päälle, joten saa nähdä. Koulu syö nykyään aikaa turhankin tehokkaasti. Aiheesta tosin olisi ainakin omakohtaista kokemusta : D

Vierailija

En välttämättä osallistu uuteen näyttelyyn, koska tuo koulussa-aihe on hankala piirtää ainakin minun mielestäni. Piirrän piirrustuksia vain sellaisiin aiheisiin, mitkä ovat helppoja, koska en tahdo turhaan laittaa Galleriaan töherryksiäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat