Miguel: kauhujen kartano

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko lukeneet sitä sarjaa? Se on ilmestynyt Satasivuiset 4 kirjas ja taskaris 249 (salaliitto) Mun mielestä sarja on parhainta Miguelia

+Aihepiiri

+Juoni

+Tapahtumapaikka

+piirrokset ja käsikirjoitus

Sarja on minun mielestä mainio, koska siinä on hauta, kummitustalo, räjähteitä ja salalokero ym... Annan tarinalle arvosanaksi 10

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En ole kyllä lukenut, mutta voisin joskus ostaa joltain kirpputorilta, sillä kyseinen tarina kuulostaa hyvältä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni tämä tarina on Miguelin parhaita. Omistan taskarin 249.

Minunkin mielestä tarinassa on mainio juoni ja piirroksetkin sitä parusvarmaa Miguelia. Mainiota! Annan sarjalle arvosanaksi 9!

Vierailija

tosi hyvä tarina luin sen juuri ennen kuin tulin aku ankan sivuille joten muistan sen tosi hyvin. minulla on se taskarin teemanumerossa 16 ja taskarissa numero 249 jonka ostin aivan pari päivää sitten, enkä edes tiennyt että se on siinä. kuitenkin tosi hyvä juoni ja piirrokset ja aihekin oli tosi hyvä, saisi tulla enemmän saman aiheisia.

Vierailija

Barks-Fani kirjoitti:Mulla on se Teemataskarissa Munaajan paluu. Todella hyvä tarina minunkin mielestä, ja hauska loppu.

Minäkin omistan Munaajan paluun ja kyseinen tarina on huippu. Arvosanaksi annan Hmmm...10+

Vierailija

Se oli loistavaa Miguelia! En omista kumpaakaan julkaisua. Mutta olen lukenut tuon Taskarin 249. Miguelin piirrostyyli oli makeaa katseltavaa. ;P. Makeaa...Hahhah. Arvosanaksi: 9+.

Vierailija

Omistan tarinan Munaajan paluussa tosi hyvä tarina ja kiva loppu ekan kerran kuin luin niin kylmät väreet kulkivat jossain kohdissa nauroin myös esimerkiksi siinä kun haamu uhkasi Akua ja poikia aseella mutta luoti menikin Akun läpi 10+ ;)

Vierailija

Miguel ei kuulu mun suosikki piirtäjiin, tarina on kuitenkin ihan keskiverto. Olen lukenut sen Munaajan Paluusta.

Vierailija

Tämä on parhaita Miguelin sarjoja. Ellei jopa paras. Muuuutta eipäs sentään näin lyhyttä tekstiä kirjoiteta! Tahdotte varmaan kuulla perusteluja? No ensinnäkin, se on hyvä, koska siinä on haamu, hauta, kummitustalo, oho, meni jo spoilaamiseksi! Enempää en suostu kertomaan, koska kaikki eivät ole lukeneet sitä. Spoilaamisesta puheen ollen, älkää huomauttako minulle, jos olen hieman spoilannut, sillä spoilaus on minulle pakkomielle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat