Apua auttakaa viesti pulma!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miten mä voin lukea niitä mun posteja ankprofiilissä ja m iten niitä lähetettään?

Kommentit (13)

Vierailija

Hyvä Adz, siis ne "postisi" näkyy tuossa kirjoittamasi viestin alla, missä on myös mitalli määräsi ja liittymispäväsi, ja posteja tulee, kun lähettää viestejä tänne keskusteluihin.

Vierailija

Ei ankkaprofiilissa voi lukea posteja. Sun kuvas alla näkyy postimäärä JONKA SINÄ olet lähettänyt, niitä ei voi lukea, kertoo vain just ny että oot viisi kertaa kirjottanut.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonzkuaku kirjoitti:En jaksa selostaa mutta lue ohjeet.

Yleisesti vaikuttaa, että isompi ongelma on vastuksien laadussa jälleen kerran, valitettavasti. Haluaisin tietää, mikä oli hyötynäkökohta viestissäsi, olenko minä niin typerä ihminen etten tajunnut, vai oliko viestisi hyödytön. Epäilen suuresti, että viestisi oli laatua: "hyödytön". Vastauskin tuli jo ja, jos et jaksa kirjoittaa paria riviä ei kannata olla missään keskustelupalstalla. Foorumilla, kun on nimittäin tarkoitus kirjoittaa.

Hanhihannu kirjoitti:Tuolla ylhäällä on jo tullut vastaus kysymykseesi, mutta miten tämä liittyy animaatioihin tai ylipäänsä Aku Ankkaan?

Ei liity tosiaan animaatioihin ja viestisi kysymys on typerä tiesit varmasti itsekin siihen vastauksen. Aku Ankkaan tämä liittyy sillä tavalla, että tämä kuuluu nettisivuihin, joten kysymys olisi pitänyt pistää Aku Ankan nettisivut osioon.

Ja todellakin lisäten vastaukseen vielä, että profiilissasi on kohta 5 viimeisintä viestiä, ja siinä näkyy sen aiheen nimi ja on linkki sitä klikkaamalla pääset aiheeseen ja voit lukea omia viestejä. Eli, jos haluat lukea jo lähettämiäsi viestjä ja kuten edellä tulikin vanhempia, kuin nuo viimeisimmät 5 viestiä voit sitten etsiä tuolta aihelistoista. Postit todella siis näkyy oman kuvan alla.

Vierailija

Tuolla ylhäällä on jo tullut vastaus kysymykseesi, mutta miten tämä liittyy animaatioihin tai ylipäänsä Aku Ankkaan?

Vierailija

Jos haluat selailla lähetettjäsi viestejä, sinun pitää vain selailla vanhoja aiheita ja etsiä niistä. Kuvan alla on vain postiesi määrä.

Vierailija

haflinger-96 kirjoitti:miten mä voin lukea niitä mun posteja ankprofiilissä ja m iten niitä lähetettään?

Selvennys: Postit tarkoittavat keskusteluihin lähettämiäsi viestejä, ja luku tarkoittaa, kuinka monta viestiä olet lähettänyt.

Vierailija

Jos et tiedä edes vastausta tuohon kysymykseen, on täysin se ja sama painutko ulos leikkimään vaiko lopetat kirjoittamisen kokonaan.

Vierailija

haflinger-96 kirjoitti:miten mä voin lukea niitä mun posteja ankprofiilissä ja m iten niitä lähetettään?

Lähetät posteja, kun vastaat jonkun aiheeseen tai aloitat itse oman aiheen. Postit voit tarkistaa tuosta profiilikuvasi alta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat