Mitä nimmareita sinulla on???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minulla on ainkin Don Rosan nimmari jonka sain lahden messuilta ja jono oli ihan tautisen piiiiiiiiiitkä noin 20 metriä helposti ja Don Rosa on mun lemppari

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla on Rosan,Korhosen,Gattinon,Rodriquesin,Feriolin ja Cavazzanon,ja messuille lähden metsästämään Jippesin ja Miltonin nimmareita!

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Vaikka olenkin melkoinen Ankkafani, niin minulla ei siltikään ole yhtään nimmaria.

Sama täälä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Temer kirjoitti:Minulla on Rosan,Barksin,Jippeksen,Vicarin,Rotan,Stroblin,Murryn,Scarpan,Cavazzanon ja Korhosen nimmari.Lähden metsästämään sinne listoillani 20 sijalla olevan Miltonin ja Jippeksen toista nimmaria<br />

Ps:Mikä päivä se olikaan ja mikä kellonaika?<br />

Ps2:Minulla on 2 Murryn nimmaria,3 Rosan nimmaria ja 6 Barksin nimmaria

Vai että oikein 6 Barksin nimmaria??? Voi, kun myisit minulle yhden. Voisin maksaa aika paljonkin...:)

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Mulla on Rosan,Korhosen,Gattinon,Rodriquesin,Feriolin ja Cavazzanon,ja messuille lähden metsästämään Jippesin ja Miltonin nimmareita!

Kuin myös ystävä hyvä!! Eikun sinne sitten!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, minulla on Korhosen, Cavazzanon, Feriolin, Rodriquesin ja Gattinon nimmarit. Ja minäkin, ihme kyllä (:D), lähden kirjamessuille hakemaan Miltonin ja Jippesin nimmarit!:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat